MECHANICKÁ ŘADA
PŘENOSNÉDF6A / DF5A / DF4A

Kompaktní a lehký motor (24.0Kg*1)— jeho charakteristikou je snadné ovládání. Nová generace těchto motorů je plným znovuzrozením se stylem.
- Modely s krátkou nohou (S)
- VLASTNOSTI
- TECHNOLOGIE
- SPECIFIKACE


Kompaktnější a o mnoho lehčí
Při zachování zdvihového objemu 138cm3 byl konvenční design motoru kompletně přepracován a zmenšen, aby bylo možno dosáhnout redukce hmotnosti motoru o 1.0kg (24.0kg*1). Lehčí motor má lepší jízdní vlastnosti.
Spolu s redukcí hmotnosti bylo integrováno madlo pro přenos motoru do jeho spodního krytu. Toto madlo je zaoblené a vyrobené tak, aby držení motoru bylo příjemnější. Zlepšené držení motoru dále vylepšuje jeho přenositelnost.

Vylepšená uživatelská přívětivost
Integrovaná palivová nádrž nad hlavou motoru a nový systém mazání dovolují transporta uložení motoru na třech stranách (levobok, pravobok a přední část) bez úniků oleje.
Protože je palivová nádrž umístěna přímo nad karbutárorem, dovoluje dodávku paliva okamžitě po nalití. Toto umožňuje motoru nastartovat ihned po naplnění palivem, dokonce po dlouhodobém uskladnění motoru. Tato vlastnost je klíčová pro uživatelskou přívětivost přenosného lodního motoru.
- INOVATIVNÍ
-
Nízká hmotnost
Kromě reinkarnovaného stylového vzhledu se nově navržené a vyvinuté Suzuki DF6A, DF5A a DF4A mohou pochlubit bezkonkurenční nízkou hmotností 24,0 kg (modely s délkou nohy S). Nižší hmotnost zlepšila přenosnost a také ovladatelnost.
Vynikající ovládání pínou
Snadná manipulace, která se těší velké oblibě. Další vylepšení píny úspěšně zmírnila vibrace přispívající k únavě a stresu přenášenému na ruku během provozu. DF6A, DF5A a DF4A vynikají zejména při zmírňování vibrací ve středním rozsahu otáček.
Vyosený klikový hřídel
Umístění klikového hřídele mírně mimo osu válce snižuje boční tlak na stěnu válce, když se píst pohybuje ve válci nahoru a dolů. Výsledkem je hladší pohyb pístu, který zlepšuje provozní efektivitu.

Snadný start po uložení
Protože integrovaná palivová nádrž a jednocestný ventil umožňují gravitační přívod paliva, lze motor nastartovat bez otevření krytu motoru, a to i po dlouhodobém skladování.

Tichý provoz
Nízká hladina hluku je výsledkem tlumiče, navrženého pro optimalizaci objemu a tvaru sání vzduchu. Ke snížení hladiny hluku přispívá i nová konstrukce vahadla a rovinné ložisko klikového hřídele. Změnili jsme také strukturu dílů souvisejících s vahadlem a odstranili jeho nadměrnou vůli. Kromě toho jsme změnili ložisko klikového hřídele z běžného kuličkového typu na rovinný typ.



Vysoce spolehlivý mazací systém
Systém nuceného mazání u DF6A, DF5A a DF4A má přídavný olejový kanál k hornímu a dolnímu uložení klikového hřídele a ojnici. Přidání prvního olejového filtru** ve své třídě výrazně zvyšuje spolehlivost mazacího systému. Kromě toho nová poloha olejového okénka umožňuje vizuální kontrolu skutečného stavu mazání.


Třísměrové uložení
Nové palivové a mazací systémy umožňují mimořádně pohodlné položení přívěsného motoru na kteroukoli ze tří stran (levoboku, pravoboku nebo přední části) bez obav o orientaci uložení.

Vylepšená přenositelnost
Rukojeť integrovaná do spodního krytu byla zaoblená a usnadňuje držení. Přídavná rukojeť v přední části spodního krytu motoru umožňuje pohodlné přenášení přívěsného motoru oběma rukama.


Nový systém tiltu
Systém tiltu (naklápění motoru) u DF6A, DF5A a DF4A nabízí odlišné dráhy nahoru a dolů krátkého hnacího ramene ve srovnání s předchozími modely. Když je zvednutý, lze jej zaaretovat ve třech polohách. Když je spuštěn, lze jej plynule přesunout do nejnižší polohy bez aretace.

Antikorozní systém Suzuki
Suzuki chrání své závěsné motory antikorozní úpravou speciálně vyvinutou společností Suzuki. Aplikuje se přímo na hliníkový povrch a maximalizuje vazbu mezi povrchovou úpravou a povrchem, čímž zvyšuje ochranu a odolnost dílů, které jsou neustále vystaveny slané vodě.

Nižší emise, efektivní provoz
Pokročilé čtyřtaktní technologie Suzuki zajišťují vysoce efektivní provoz a nižší emise. To umožňuje přívěsným motorům Suzuki splňovat některé z nejpřísnějších světových norem*3 včetně emisních norem EURO 1 (směrnice 94/25/ES ve znění směrnice 2003/44/ES)*4 a získat tříhvězdičkové hodnocení od California Air Resources Board (CARB).

*3: Shoda s emisními normami je specifická pro daný region.
*4:Emisní normy EU (výfukové plyny a hladiny hluku) stanovené Evropským parlamentem a Radou.
MODEL | DF6A |
---|---|
DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA mm | S:381, L:508 |
STARTOVÁNÍ | Ruční |
HMOTNOST kg *5 | S:24, L:25 |
TYP MOTORU | OHV |
PALIVOVÝ SYSTÉM | Karburátor |
POČET VÁLCŮ | 1 |
ZDVIHOVÝ OBJEM cm3 | 138 |
VRTÁNÍ×ZDVIH mm | 60.4 X 48 |
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW | 4.4 |
MAXIMÁLNÍ OTÁČKY rpm | 4,750-5.750 |
RÍZENÍ | Pínou |
SYTIČ | Manuální |
OLEJOVÁ NÁPLŇ Lit. | 0.7 |
KAPACITA NÁDRŽE Lit. | Vestavěná 1.0 |
ZAPALOVÁNÍ | Digital CDI |
ALTERNÁTOR | 12V 5A (Volitelné jako příslušenství) |
ZAVĚŠENÍ MOTORU | Silentbloky |
TRIM | Ruční Trim and Tilt |
PŘEVODOVÝ POMĚR | 1.92:1 |
ŘAZENÍ | F-N-R |
VÝFUK | Nad propellerem |
STOUPÁNÍ PROPELLERU *6 Všechny propellery jsou třílisté | 6″-7″ |
MODEL | DF5A |
---|---|
DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA mm | S:381, L:508 |
STARTOVÁNÍ | Ruční |
HMOTNOST kg *5 | S:24, L:25 |
TYP MOTORU | OHV |
PALIVOVÝ SYSTÉM | Karburátor |
POČET VÁLCŮ | 1 |
ZDVIHOVÝ OBJEM cm3 | 138 |
VRTÁNÍ×ZDVIH mm | 60.4 X 48 |
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW | 4.4 |
MAXIMÁLNÍ OTÁČKY rpm | 4,750-5.750 |
RÍZENÍ | Pínou |
SYTIČ | Manuální |
OLEJOVÁ NÁPLŇ Lit. | 0.7 |
KAPACITA NÁDRŽE Lit. | Vestavěná 1.0 |
ZAPALOVÁNÍ | Digital CDI |
ALTERNÁTOR | 12V 5A (Volitelné jako příslušenství) |
ZAVĚŠENÍ MOTORU | Silentbloky |
TRIM | Ruční Trim and Tilt |
PŘEVODOVÝ POMĚR | 1.92:1 |
ŘAZENÍ | F-N-R |
VÝFUK | Nad propellerem |
STOUPÁNÍ PROPELLERU *6 Všechny propellery jsou třílisté | 6″-7″ |
MODEL | DF4A |
---|---|
DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA mm | S:381, L:508 |
STARTOVÁNÍ | Ruční |
HMOTNOST kg *5 | S:24, L:25 |
TYP MOTORU | OHV |
PALIVOVÝ SYSTÉM | Karburátor |
POČET VÁLCŮ | 1 |
ZDVIHOVÝ OBJEM cm3 | 138 |
VRTÁNÍ×ZDVIH mm | 60.4 X 48 |
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW | 4.4 |
MAXIMÁLNÍ OTÁČKY rpm | 4,750-5.750 |
RÍZENÍ | Pínou |
SYTIČ | Manuální |
OLEJOVÁ NÁPLŇ Lit. | 0.7 |
KAPACITA NÁDRŽE Lit. | Vestavěná 1.0 |
ZAPALOVÁNÍ | Digital CDI |
ALTERNÁTOR | 12V 5A (Volitelné jako příslušenství) |
ZAVĚŠENÍ MOTORU | Silentbloky |
TRIM | Ruční Trim and Tilt |
PŘEVODOVÝ POMĚR | 1.92:1 |
ŘAZENÍ | F-N-R |
VÝFUK | Nad propellerem |
STOUPÁNÍ PROPELLERU *6 Všechny propellery jsou třílisté | 6″-7″ |
*5:Suchá hmotnost: Nezahrnuje olej a propeller
*6:Na detaily ohledně propelleru se informujte u svého dealera Suzuki
Vzhled, barvy a vybavení přívěsných motorů se mohou lišit podle trhu a třídy. Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění. *Výrobní data
- VLASTNOSTI
- TECHNOLOGIE
- SPECIFIKACE
PROMOTIONAL VIDEO

VYHLEDÁNÍ DEALERA