MECHANICKÁ ŘADA
VÝKONNÉ KOMPAKTNÍ MOTORY
DF60AV / DF50AV

Přinášejí vynikající spotřebu paliva a vysoký výkon — Nová generace DF60A.
- VLASTNOSTI
- TECHNOLOGIE
- SPECIFIKACE


Technologie Suzuki Lean Burn Control
Inženýři Suzuki vyvinuli systém řízení paliva Lean Burn, který upravuje směs vzduchu a paliva podle provozních podmínek. Systém výrazně zlepšuje spotřebu paliva v celém provozním rozsahu, od nízkých až po cestovní rychlosti.
Samostavný rozvodový řetěz
Rozvodový řetěz běží v olejové lázni, takže nikdy nepotřebuje dodatečné mazání, a je vybaven automatickým hydraulickým napínákem, takže zůstává vždy správně seřízen. Jednoduché, efektivní a bezúdržbové.
Čistší a efektivnější provoz
Suzuki využívá řadu svých pokročilých technologií k zajištění čistšího a efektivnějšího provozu, který je v souladu se směrnicí o rekreačních plavidlech (RCD) – Směrnicí Evropského parlamentu a Rady 2003/44EC a obdrželo tříhvězdičkové hodnocení od California Air Resources Board (CARB).

- Vysoce výkonný 12ventilový motor DOHC
- High Energy Rotation dodává sílu k pohybu těžkých lodí
- Vynikající manévrovatelnost, zejména při nízkých rychlostech
- Technologie Suzuki Lean Burn poskytuje špičkovou spotřebu paliva
- Nejlehčí a nejkompaktnější přívěsné motory ve třídách vysokého tahu 44,1 kW (60 k) a 36,8 kW (50 k).
- Podle interních šetření k červenci 2013.
- VÝKONNÝ
-
- NÍZKÁ SPOTŘEBA
-
- SPOLEHLIVÉ
-
- INOVATIVNÍ
-
Převezměte kontrolu s přívěsným motorem Suzuki s vysokým tahem
Otáčení s vysokou energií
DF60AV/50AV jsou verze standardního DF60A/50A s vysokým tahem a systémem Suzuki High Energy Rotation. Tyto přívěsné motory jsou vybaveny převodovkami, které vycházejí z vyšší řady DF140A, speciálně navržených s velkým převodovým poměrem 2,42, který otáčí větší propeller s průměrem 14 palců. Systém poskytuje zvýšení o 42% tahu vpřed a o 136% vzad, což poskytuje pohon, který potřebujete pro pohyb těžkých lodí.* Tento design vám poskytuje přesnější kontrolu při manévrování, vynikající ovládání při nízké rychlosti, lepší zrychlení a dostatek síly k pohybu a manévrování s těžkým nákladem. Jak byste očekávali, protože jsou od Suzuki, oba tyto přívěsné motory jsou od základu navrženy tak, aby byly kompaktní a lehké. A ve srovnání s jinými modely s vysokým tahem v příslušných výkonových třídách je každý z nich považován za nejlehčí a nejkompaktnější.

- Tah byl měřen staticky pomocí stacionárního zkušebního člunu běžícího vpřed při 3 500 ot./min a vzad při 3 200 ot./min.

- Zrychlení bylo měřeno pomocí zkušebního člunu se zátěží 600 kg.
*2:Tah byl měřen staticky pomocí stacionárního zkušebního člunu běžícího vpřed rychlostí 3 500 ot./min a vzad při 3 200 ot./min. Data byla získána prostřednictvím interního testování za jednotných podmínek. Výsledky se budou lišit v závislosti na provozních podmínkách (design lodi, velikost, hmotnost, velikost vrtule, počasí atd.)
Mechanicky účinný 12ventilový motor DOHC
Na základě Suzuki DF60A používá DF60AV/50AV stejný řadový tříválcový motor se zdvihovým objemem 941 cm3. Tento vysoce výkonný motor je vybaven 12ventilovou hnací hlavou DOHC se čtyřmi ventily na válec a systémem sání vzduchu optimalizovaným pro maximální účinnost v rozsahu vysokých otáček. Když inženýři Suzuki navrhovali tento motor, zaměřili se na zlepšení mechanické účinnosti snížením mechanických ztrát. Každá součást a součást byla přepracována s ohledem na toto, což vedlo vývoji komponent, jako je olejové čerpadlo, které umožňuje oleji protékat mazacím systémem s menším odporem a udržovat pohyblivé části lépe mazané. Všechna snížení mechanických ztrát dohromady přispívají k nižší spotřebě paliva.

Systém Suzuki Lean Burn
Systém řízení spalování Lean Burn od Suzuki byl poprvé představen u čtyřtaktů DF90A/80A/70A jako inteligentní systém dodávky paliva, který dosahuje pozoruhodného zlepšení jeho spotřeby. Monitorováním výkonu motoru a provozních podmínek v reálném čase systém předpovídá potřebu paliva k dodání chudší palivové směsi do motoru, což přináší výhody z provozu při nízkých otáčkách až do cestovního rozsahu otáček, kdy se motor používá většinu času. Interní testování ukazuje, že při středních rychlostech oba přívěsné motory vykazují pozoruhodná zlepšení spotřeby paliva ve srovnání s jejich předchůdci, které tímto systémem vybaveni nejsou.
Nejkompaktnější a nejlehčí design
Pokud jde o stavbu nejlehčích a nejkompaktnějších čtyřtaktních přívěsných motorů, Suzuki je jednoznačně lídrem v oboru. V návaznosti na tuto tradici jsou DF60AV/50AV od základu konstruovány s použitím dílů a komponentů, které jsou navrženy tak, aby byly co nejkompaktnější a nejlehčí při zachování jejich funkční integrity. Díky tomu jsou DF60AV a DF50AV nejlehčí a nejkompaktnější závěsné motory s vysokým tahem dostupné ve svých příslušných třídách.
Suzuki Easy Start System
Startování je rychlé a snadné se systémem Suzuki Easy Start. Není třeba držet klíček, stačí jím jednou otočit a systém startéru zůstane zapnutý, dokud motor nenaskočí. Systém poskytuje plynulejší a vylepšené starty, abyste mohli rychleji fungovat tak, jak potřebujete.
Systém Suzuki Troll Mode
Tento snadno použitelný systém, který poskytuje jemné ovládání otáček motoru při nízkých otáčkách, je standardní u modelů s pínou a je k dispozici jako volitelná výbava u verzí s dálkovým ovládáním. Nezávislý ovládací spínač umožňuje nastavení v krocích po 50 ot./min v rozsahu od volnoběhu do 1 200 ot./min. Systém obsahuje specifický otáčkoměr a je také kompatibilní s digitálními měřidly Suzuki SMIS*3 a analogovými měřidly s „duální stupnicí“.

*3:Suzuki Modular Instrument System
Samostavný rozvodový řetěz
Původní DF50 byl první čtyřtakt s rozvodovým řetězem a DF60A byl první ve třídě 44,1 kW (60 k), takže je přirozené, že DF60AV/50AV jsou vybavený stejným systémem. Řetěz je v olejové lázni a je vybaven automatickým hydraulickým napínákem, který udržuje správné nastavení řetězu pro bezúdržbový provoz.

Velkokapacitní 19A alternátor
Výkonný 19ampérový alternátor je navržen tak, aby generoval minimálně 11,5 A výkonu, i když motor běží při nízkých 1000 ot./min. Za normálních okolností je to dostatečný výkon na to, aby ve většině situací fungoval celý sortiment námořní elektroniky.

Systém omezení tiltu
Model DF60AV/50AV je vybaven systémem omezení náklonu, který pomáhá chránit loď před poškozením, ke kterému může dojít při naklánění závěsného motoru. Konstrukce zahrnuje jak funkce limitu náklonu, tak čidla trimu a využívá bezstupňový omezovač náklonu kontinuálního typu, který umožňuje instalaci přívěsného motoru na téměř jakýkoli typ lodi.

Antikorozní systém Suzuki
Suzuki chrání vnější část přívěsného motoru před škodlivou korozí pomocí své vlastní speciálně formulované antikorozní úpravy. Aplikace povrchové úpravy přímo na hliníkový povrch závěsného motoru umožňuje maximální přilnutí povrchové úpravy k povrchu, čímž se zvýší odolnost a pomůže ochránit díly, které jsou neustále vystaveny slané vodě.

MODEL | DF60AV |
---|---|
DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA mm | L:508, X:635 *6 |
START | Elektrický |
HMOTNOST kg *4 | L:115, X:118 *6 |
TYP MOTORU | DOHC 12-Ventil |
PALIVOVÝ SYSTÉM | Sekvenční vícebodové vstřikování paliva |
POČET VÁLCŮ | 3 |
ZDVIHOVÝ OBJEM cm3 | 941 |
VRTÁNÍ ×ZDVIH mm | 72.5 × 76 |
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW | 44.1 |
MAXIMÁLNÍ OTÁČKY rpm | 5,300-6,300 |
ŘÍZENÍ | Remote |
OLEJOVÁ NÁPLŇ Lit. | 2.7 |
OBJEM NÁDRŽE Lit. | 25 (Volitelné příslušenství) |
ZAPALOVÁNÍ | Plně tranzistorové |
ALTERNÁTOR | 12V 19A |
TRIM | Elektrický Trim a Tilt |
PŘEVODOVÝ POMĚR | 2.42:1 |
ŘAZENÍ | F-N-R |
VÝFUK | Přes propeller |
PROPELLER (Stoupání) *5 Všechny propellery jsou třílisté |
9″-17″ |
MODEL | DF50AV |
---|---|
RECOMMENDED TRANSOM HEIGHT mm | L:508, X:635 *6 |
STARTING SYSTEM | Electric |
WEIGHT kg *4 | L:115, X:118 *6 |
ENGINE TYPE | DOHC 12-Valve |
FUEL DELIVERY SYSTEM | Sekvenční vícebodové vstřikování paliva |
NO. OF CYLINDERS | 3 |
PISTON DISPLACEMENT cm3 | 941 |
BORE ×STROKE mm | 72.5 × 76 |
MAXIMUM OUTPUT kW | 36.8 |
FULL THROTTLE OPERATING RANGE rpm | 5,300-6,300 |
STEERING | Remote |
OIL PAN CAPACITY Lit. | 2.7 |
FUEL TANK CAPACITY Lit. | 25 (Volitelné příslušenství) |
IGNITION SYSTEM | Plně tranzistorové |
ALTERNATOR | 12V 19A |
TRIM METHOD | Elektrický Trim a Tilt |
GEAR RATIO | 2.42:1 |
GEAR SHIFT | F-N-R |
EXHAUST | Přes propeller |
PROPELLER SELECTION (Pitch) *5 Všechny propellery jsou třílisté |
9″-17″ |
*4:Suchá hmotnost: nezahrnuje vrtuli a motorový olej
*5:Podrobnosti o vrtuli vám poskytne místní prodejce
*6:Pouze DF60AV
Vzhled, barvy a vybavení přívěsných motorů se mohou lišit podle trhu a třídy.
Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění.
*Výrobní údaje
- VLASTNOSTI
- TECHNOLOGIE
- SPECIFIKACE
DEALEŘI