DF60AV / DF50AV

MECHANICKÁ ŘADA

VÝKONNÉ KOMPAKTNÍ MOTORY

DF60AV / DF50AV

DF50A/DF40A

Přinášejí vynikající spotřebu paliva a vysoký výkon — Nová generace DF60A.

Obrázek lodi používající DF60AV/DF50AV
Obrázek lodi používající DF60AV/DF50AV

Technologie Suzuki Lean Burn Control

Inženýři Suzuki vyvinuli systém řízení paliva Lean Burn, který upravuje směs vzduchu a paliva podle provozních podmínek. Systém výrazně zlepšuje spotřebu paliva v celém provozním rozsahu, od nízkých až po cestovní rychlosti.

Samostavný rozvodový řetěz

Rozvodový řetěz běží v olejové lázni, takže nikdy nepotřebuje dodatečné mazání, a je vybaven automatickým hydraulickým napínákem, takže zůstává vždy správně seřízen. Jednoduché, efektivní a bezúdržbové.

Čistší a efektivnější provoz

Suzuki využívá řadu svých pokročilých technologií k zajištění čistšího a efektivnějšího provozu, který je v souladu se směrnicí o rekreačních plavidlech (RCD) – Směrnicí Evropského parlamentu a Rady 2003/44EC a obdrželo tříhvězdičkové hodnocení od California Air Resources Board (CARB).

RYCHLÉ EMISNÍ STANDARDY / ULTRA NÍZKÉ EMISE
  • Vysoce výkonný 12ventilový motor DOHC
  • High Energy Rotation dodává sílu k pohybu těžkých lodí
  • Vynikající manévrovatelnost, zejména při nízkých rychlostech
  • Technologie Suzuki Lean Burn poskytuje špičkovou spotřebu paliva
  • Nejlehčí a nejkompaktnější přívěsné motory ve třídách vysokého tahu 44,1 kW (60 k) a 36,8 kW (50 k).
  • Podle interních šetření k červenci 2013.
VÝKONNÝ
  • RYCHLÝ POMĚR
  • ROTACE VYSOKÉ ENERGIE
NÍZKÁ SPOTŘEBA
  • LEAN BURN
SPOLEHLIVÉ
  • SAMONASTAVOVACÍ ROZVODOVÝ ŘETĚZ
INOVATIVNÍ
  • REŽIM TROLL
  • LIMIT NAKLONĚNÍ

Převezměte kontrolu s přívěsným motorem Suzuki s vysokým tahem

Otáčení s vysokou energií

DF60AV/50AV jsou verze standardního DF60A/50A s vysokým tahem a systémem Suzuki High Energy Rotation. Tyto přívěsné motory jsou vybaveny převodovkami, které vycházejí z vyšší řady DF140A, speciálně navržených s velkým převodovým poměrem 2,42, který otáčí větší propeller s průměrem 14 palců. Systém poskytuje zvýšení o 42% tahu vpřed a o 136% vzad, což poskytuje pohon, který potřebujete pro pohyb těžkých lodí.* Tento design vám poskytuje přesnější kontrolu při manévrování, vynikající ovládání při nízké rychlosti, lepší zrychlení a dostatek síly k pohybu a manévrování s těžkým nákladem. Jak byste očekávali, protože jsou od Suzuki, oba tyto přívěsné motory jsou od základu navrženy tak, aby byly kompaktní a lehké. A ve srovnání s jinými modely s vysokým tahem v příslušných výkonových třídách je každý z nich považován za nejlehčí a nejkompaktnější.

Diagram rotace vysoké energie
Tah byl měřen staticky pomocí stacionárního zkušebního člunu běžícího vpřed při 3 500 ot./min a vzad při 3 200 ot./min.
Diagram rotace vysoké energie
Zrychlení bylo měřeno pomocí zkušebního člunu se zátěží 600 kg.

*2:Tah byl měřen staticky pomocí stacionárního zkušebního člunu běžícího vpřed rychlostí 3 500 ot./min a vzad při 3 200 ot./min. Data byla získána prostřednictvím interního testování za jednotných podmínek. Výsledky se budou lišit v závislosti na provozních podmínkách (design lodi, velikost, hmotnost, velikost vrtule, počasí atd.)

Mechanicky účinný 12ventilový motor DOHC

Na základě Suzuki DF60A používá DF60AV/50AV stejný řadový tříválcový motor se zdvihovým objemem 941 cm3. Tento vysoce výkonný motor je vybaven 12ventilovou hnací hlavou DOHC se čtyřmi ventily na válec a systémem sání vzduchu optimalizovaným pro maximální účinnost v rozsahu vysokých otáček. Když inženýři Suzuki navrhovali tento motor, zaměřili se na zlepšení mechanické účinnosti snížením mechanických ztrát. Každá součást a součást byla přepracována s ohledem na toto, což vedlo vývoji komponent, jako je olejové čerpadlo, které umožňuje oleji protékat mazacím systémem s menším odporem a udržovat pohyblivé části lépe mazané. Všechna snížení mechanických ztrát dohromady přispívají k nižší spotřebě paliva.

Schéma mechanicky účinného 12ventilového motoru DOHC

Systém Suzuki Lean Burn

Systém řízení spalování Lean Burn od Suzuki byl poprvé představen u čtyřtaktů DF90A/80A/70A jako inteligentní systém dodávky paliva, který dosahuje pozoruhodného zlepšení jeho spotřeby. Monitorováním výkonu motoru a provozních podmínek v reálném čase systém předpovídá potřebu paliva k dodání chudší palivové směsi do motoru, což přináší výhody z provozu při nízkých otáčkách až do cestovního rozsahu otáček, kdy se motor používá většinu času. Interní testování ukazuje, že při středních rychlostech oba přívěsné motory vykazují pozoruhodná zlepšení spotřeby paliva ve srovnání s jejich předchůdci, které tímto systémem vybaveni nejsou.

Nejkompaktnější a nejlehčí design

Pokud jde o stavbu nejlehčích a nejkompaktnějších čtyřtaktních přívěsných motorů, Suzuki je jednoznačně lídrem v oboru. V návaznosti na tuto tradici jsou DF60AV/50AV od základu konstruovány s použitím dílů a komponentů, které jsou navrženy tak, aby byly co nejkompaktnější a nejlehčí při zachování jejich funkční integrity. Díky tomu jsou DF60AV a DF50AV nejlehčí a nejkompaktnější závěsné motory s vysokým tahem dostupné ve svých příslušných třídách.

Suzuki Easy Start System

Startování je rychlé a snadné se systémem Suzuki Easy Start. Není třeba držet klíček, stačí jím jednou otočit a systém startéru zůstane zapnutý, dokud motor nenaskočí. Systém poskytuje plynulejší a vylepšené starty, abyste mohli rychleji fungovat tak, jak potřebujete.

Systém Suzuki Troll Mode

Tento snadno použitelný systém, který poskytuje jemné ovládání otáček motoru při nízkých otáčkách, je standardní u modelů s pínou a je k dispozici jako volitelná výbava u verzí s dálkovým ovládáním. Nezávislý ovládací spínač umožňuje nastavení v krocích po 50 ot./min v rozsahu od volnoběhu do 1 200 ot./min. Systém obsahuje specifický otáčkoměr a je také kompatibilní s digitálními měřidly Suzuki SMIS*3 a analogovými měřidly s „duální stupnicí“.

Obrázek systému Suzuki Troll Mode

*3:Suzuki Modular Instrument System

Samostavný rozvodový řetěz

Původní DF50 byl první čtyřtakt s rozvodovým řetězem a DF60A byl první ve třídě 44,1 kW (60 k), takže je přirozené, že DF60AV/50AV jsou vybavený stejným systémem. Řetěz je v olejové lázni a je vybaven automatickým hydraulickým napínákem, který udržuje správné nastavení řetězu pro bezúdržbový provoz.

Obrázek samonastavitelného rozvodového řetězu

Velkokapacitní 19A alternátor

Výkonný 19ampérový alternátor je navržen tak, aby generoval minimálně 11,5 A výkonu, i když motor běží při nízkých 1000 ot./min. Za normálních okolností je to dostatečný výkon na to, aby ve většině situací fungoval celý sortiment námořní elektroniky.

Schéma velkokapacitního 19A alternátoru

Systém omezení tiltu

Model DF60AV/50AV je vybaven systémem omezení náklonu, který pomáhá chránit loď před poškozením, ke kterému může dojít při naklánění závěsného motoru. Konstrukce zahrnuje jak funkce limitu náklonu, tak čidla trimu a využívá bezstupňový omezovač náklonu kontinuálního typu, který umožňuje instalaci přívěsného motoru na téměř jakýkoli typ lodi.

Diagram systému omezení náklonu

Antikorozní systém Suzuki

Suzuki chrání vnější část přívěsného motoru před škodlivou korozí pomocí své vlastní speciálně formulované antikorozní úpravy. Aplikace povrchové úpravy přímo na hliníkový povrch závěsného motoru umožňuje maximální přilnutí povrchové úpravy k povrchu, čímž se zvýší odolnost a pomůže ochránit díly, které jsou neustále vystaveny slané vodě.

Schéma antikorozního systému Suzuki
MODEL DF60AV
DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA mm L:508, X:635 *6
START Elektrický
HMOTNOST kg *4 L:115, X:118 *6
TYP MOTORU DOHC 12-Ventil
PALIVOVÝ SYSTÉM Sekvenční vícebodové vstřikování paliva
POČET VÁLCŮ 3
ZDVIHOVÝ OBJEM cm3 941
VRTÁNÍ ×ZDVIH mm 72.5 × 76
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW 44.1
MAXIMÁLNÍ OTÁČKY rpm 5,300-6,300
ŘÍZENÍ Remote
OLEJOVÁ NÁPLŇ Lit. 2.7
OBJEM NÁDRŽE Lit. 25 (Volitelné příslušenství)
ZAPALOVÁNÍ Plně tranzistorové
ALTERNÁTOR 12V 19A
TRIM Elektrický Trim a Tilt
PŘEVODOVÝ POMĚR 2.42:1
ŘAZENÍ F-N-R
VÝFUK Přes propeller
PROPELLER (Stoupání) *5
Všechny propellery jsou třílisté
9″-17″
MODEL DF50AV
RECOMMENDED TRANSOM HEIGHT mm L:508, X:635 *6
STARTING SYSTEM Electric
WEIGHT kg *4 L:115, X:118 *6
ENGINE TYPE DOHC 12-Valve
FUEL DELIVERY SYSTEM Sekvenční vícebodové vstřikování paliva
NO. OF CYLINDERS 3
PISTON DISPLACEMENT cm3 941
BORE ×STROKE mm 72.5 × 76
MAXIMUM OUTPUT kW 36.8
FULL THROTTLE OPERATING RANGE rpm 5,300-6,300
STEERING Remote
OIL PAN CAPACITY Lit. 2.7
FUEL TANK CAPACITY Lit. 25 (Volitelné příslušenství)
IGNITION SYSTEM Plně tranzistorové
ALTERNATOR 12V 19A
TRIM METHOD Elektrický Trim a Tilt
GEAR RATIO 2.42:1
GEAR SHIFT F-N-R
EXHAUST Přes propeller
PROPELLER SELECTION (Pitch) *5
Všechny propellery jsou třílisté
9″-17″

*4:Suchá hmotnost: nezahrnuje vrtuli a motorový olej

*5:Podrobnosti o vrtuli vám poskytne místní prodejce

*6:Pouze DF60AV

Vzhled, barvy a vybavení přívěsných motorů se mohou lišit podle trhu a třídy.
Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění.
*Výrobní údaje

DEALEŘI

VÍCE