DF50A/DF40A

MECHANICKÁ ŘADA

VÝKONNÉ KOMPAKTNÍ MOTORY

DF50A / DF40A

DF50A/DF40A

Přinášejí vynikající palivovou účinnost a vysoký výkon — Nová generace DF50A a DF40A.

Picture of boat using DF50A/DF40A
Picture of boat using DF50A/DF40A

Vysoce výkonný dvanáctiventilový motor DOHC

Inženýři Suzuki založili motory DF50A a DF40A na osvědčeném řadovém tříválcovém dvanáctiventilovém motoru Suzuki. Tento vysoce výkonný motor má zdvihový objem 941 cm3 a je vybaven pohonnou hlavou DOHC – je jediným motorem DOHC používaným v přívěsné třídě 36,8 kW (50 k)/29,4 kW (40 k) – se čtyřmi ventily na válec a systémem sání vzduchu optimalizovaným pro maximální účinnost v rozsahu vysokých otáček.
Při návrhu tohoto motoru se inženýři Suzuki zaměřili také na zlepšení mechanické účinnosti. Každá součást byla analyzována a přepracována, aby se snížily mechanické ztráty a zlepšila se účinnost. Například nová konstrukce olejového čerpadla zefektivňuje vnitřní tok oleje, udržuje pohyblivé části lépe mazané a zároveň spotřebuje méně energie. Kombinované snížení mechanických ztrát v celém motoru přispívá k lepší spotřebě paliva.

Suzuki Lean Burn Control System

Suzuki Lean Burn Control System je inteligentní systém, který monitoruje výkon motoru a provozní podmínky, aby předvídal spotřebu paliva a dodal do motoru chudší palivovou směs. Tento systém, který byl poprvé představen u DF90A/80A/70A a později u DF60A, poskytuje pozoruhodná zlepšení spotřeby paliva od provozu při nízkých rychlostech až po běžné cestovní rychlosti, kde se motor používá většinu času. Vlastní testování ukazuje, že při středních rychlostech dosahuje DF50A zlepšení spotřeby o 23% paliva oproti předchůdci.

Vícebodové sekvenční elektronické vstřikování paliva

Suzuki bylo průkopníkem použití vícebodového sekvenčního elektronického vstřikování paliva u čtyřdobých závěsných motorů. Tento pokročilý, časem prověřený systém shromažďuje provozní data ze série senzorů umístěných v klíčových oblastech motoru, zpracovává data a vypočítává optimální množství paliva a vzduchu potřebného pro motor – to vše v reálném čase. Provozovatelé lodí těží z plynulých startů, maximální provozní účinnosti, vynikající spotřeby paliva a snížených emisí.

Bezúdržbový rozvodový řetěz

DF50A a DF40A jsou jediné přívěsné motory ve třídě přívěsných motorů 36,8 kW (50 k)/29,4 kW (40 k), které obsahují rozvodový řetěz. Řetěz je v olejové lázni, samonastavovací a bezúdržbový, aby poskytoval majitelům motorů roky spolehlivé služby.

Velkokapacitní 19A alternátor

DF50A a DF40A jsou vybaveny výkonným 19A alternátorem, který generuje přibližně 11,5A i při motoru běžícím při nízkých 1000 ot./min. Za normálních okolností je to dostatečný výkon pro udržení sortimentu lodní elektroniky v provozu ve většině situací.

Když jen to nejlepší je dost dobré

Jsme hrdí na to, že jsme jediným dodavatelem lodních přívěsných motorů pro jachtařskou regatu olympijských a paralympijských her v Londýně 2012, přičemž DF40A je jedním z modelů použitých pro tuto prestižní akci.

VÝKONNÝ
  • GEAR RATIO
NÍZKÁ SPOTŘEBA
  • LEAN BURN
SPOLEHLIVÝ
  • SELF-ADJUSTING TIMING CHAIN
INOVATIVNÍ
  • TROLL MODE

Poskytuje vynikající palivovou účinnost a vysoký výkon – nová generace DF50A a DF40A

Mechanicky účinný 12-ventilový motor DOHC

Inženýři Suzuki založili motory DF50A a DF40A na osvědčeném řadovém tříválcovém 12ventilovém motoru Suzuki. Tento vysoce výkonný motor má zdvihový objem 941 cm3 a je vybaven pohonnou hlavou DOHC – jediným motorem DOHC používaným v přívěsné třídě 36,8 kW (50 k)/29,4 kW (40 k) – se čtyřmi ventily na válec a systémem sání vzduchu optimalizovaným pro maximální účinnost v rozsahu vysokých otáček.
Při návrhu tohoto motoru se inženýři Suzuki zaměřili také na zlepšení mechanické účinnosti. Každá součást byla analyzována a přepracována, aby se snížily mechanické ztráty a zlepšila se účinnost. Například nová konstrukce olejového čerpadla zefektivňuje vnitřní tok oleje, udržuje pohyblivé části lépe mazané a zároveň spotřebuje méně energie. Kombinované snížení mechanických ztrát v celém motoru přispívá k lepší spotřebě paliva.

Diagram of Mechanically Efficient DOHC 12-Valve Engin

Systém Suzuki Easy Start

Startování je rychlé a snadné se systémem Suzuki Easy Start. Není třeba držet klíček, stačí jím jednou otočit a startér zapnutý, dokud motor nenaskočí. Systém poskytuje plynulejší a vylepšené starty, abyste mohli motor používat dříve.

Diagram of Suzuki Easy Start System

Čistší, efektivní provoz

Pokročilé čtyřtaktní technologie Suzuki zajišťují čistý a efektivní provoz motoru, který odpovídá emisním normám EURO 1 (směrnice EU 2003/44/ES) – emisním normám EU (výfukové plyny a hladiny hluku) stanoveným Evropským parlamentem a Radou, a obdržely tříhvězdičkové hodnocení od California Air Resources Board (CARB).

Suzuki’s Lean Burn Control System

Suzuki Lean Burn Control System je inteligentní systém, který monitoruje výkon motoru a provozní podmínky, aby předvídal spotřebu paliva a dodal do motoru chudší palivovou směs. Tento systém, který byl poprvé představen u DF90A/80A/70A a později u DF60A, poskytuje pozoruhodná zlepšení spotřeby paliva od provozu při nízkých rychlostech až po běžné cestovní rychlosti, kde se motor používá většinu času. Vlastní testování ukazuje, že při středních rychlostech dosahuje DF50A zlepšení spotřeby o 23% paliva oproti předchůdci.

Bezúdržbový rozvodový řetěz

DF50A a DF40A jsou jediné přívěsné motory ve třídě přívěsných motorů 36,8 kW (50 k)/29,4 kW (40 k), které obsahují rozvodový řetěz. Řetěz je v olejové lázni, samonastavovací a bezúdržbový, aby poskytoval majitelům motorů roky spolehlivé služby.

Picture of Maintenance Free Timing Chain

Vícebodové sekvenční elektronické vstřikování paliva

Suzuki bylo průkopníkem použití vícebodového sekvenčního elektronického vstřikování paliva u čtyřdobých závěsných motorů. Tento pokročilý, časem prověřený systém shromažďuje provozní data ze série senzorů umístěných v klíčových oblastech motoru, zpracovává data a vypočítává optimální množství paliva a vzduchu potřebného pro motor – to vše v reálném čase. Provozovatelé lodí těží z plynulých startů, maximální provozní účinnosti, vynikající spotřeby paliva a snížených emisí.

Velkokapacitní 19A alternátor

DF50A a DF40A jsou vybaveny výkonným 19A alternátorem, který generuje přibližně 11,5A i při motoru běžícím při nízkých 1000 ot./min. Za normálních okolností je to dostatečný výkon pro udržení sortimentu lodní elektroniky v provozu ve většině situací.

Diagram of Large capacity 19A Alternator

Antikorozní systém Suzuki

Suzuki chrání vnější část přívěsného motoru před škodlivou korozí vlastní speciálně formulovanou antikorozní úpravou. Aplikace povrchové úpravy přímo na hliníkový povrch přívěsného motoru umožňuje maximální přilnutí povrchové úpravy k povrchu pro zvýšení odolnosti a pomáhá chránit díly, které jsou neustále vystaveny slané vodě.

Diagram of Suzuki's Anti Corrosion System
MODEL DF50A
DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA mm S:381, L:508
START Electrický
HMOTNOST kg *4 S:102, L:104
TYP MOTORU DOHC 12-ventil
PALIVOVÝ SYSTÉM Vícebodové sekvenční elektronické vstřikování
POČET VÁLCŮ 3
ZDVIHOVÝ OBJEM cm3 941
VRTÁNÍ×ZDVIH mm 72.5 × 76
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW 36.8
MAXIMÁLNÍ OTÁČKY rpm 5,300-6,300
ŘÍZENÍ Dálkové
OLEJOVÁ NÁPLŇ Lit. 2.7
OBJEM NÁDRŽE Lit. 25 (volitelné příslušenství)
ZAPALOVÁNÍ Plně tranzistorové
ALTERNÁTOR 12V 19A
ULOŽENÍ MOTORU Silentbloky
TRIM Elektrický Trim a Tilt
PŘEVODOVÝ POMĚR 2.27:1
ŘAZENÍ F-N-R
VÝFUK Přes propeller
PROPELLER (Stoupání) *5
Všechny propellery jsou třílisté
9″-17″
MODEL DF40A
DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA mm S:381, L:508
START Electrický
HMOTNOST kg *4 S:102, L:104
TYP MOTORU DOHC 12-Ventil
PALIVOVÝ SYSTÉM Vícebodové sekvenční elektronické vstřikování
POČET VÁLCŮ 3
ZDVIHOVÝ OBJEM cm3 941
VRTÁNÍ×ZDVIH mm 72.5 × 76
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW 29.4
MAXIMÁLNÍ OTÁČKY rpm 5,000-6,000
ŘÍZENÍ Dálkové
OLEJOVÁ NÁPLŇ Lit. 2.7
OBJEM NÁDRŽE Lit. 25 (Volitelné příslušenství)
ZAPALOVÁNÍ Plně tranzistorové
ALTERNÁTOR 12V 19A
ULOŽENÍ MOTORU Silentbloky
TRIM Elektrický Trim a Tilt
PŘEVODOVÝ POMĚR 2.27:1
ŘAZENÍ F-N-R
VÝFUK Přes propeller
PROPELLER (Stoupání) *5
Všechny propellery jsou třílisté
9″-17″

*4: Suchá hmotnost: nezahrnuje vrtuli a motorový olej

*5: Podrobnosti o vrtuli vám poskytne místní prodejce

Vzhled, barvy a vybavení přívěsných motorů se mohou lišit podle trhu a třídy.
Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění.
* Výrobní údaje

DEALEŘI

VÍCE