ŘADA DRIVE BY WIRE
Řada GEKI V6 300-200 HP
DF350AMD / DF300BMD

REVOLUCE V INOVACÍCH
Počínaje uvedením modelů DF350A a DF325A v roce 2017 společnost Suzuki zdokonalila své technické schopnosti s cílem poskytnout zákazníkům ultimátní zkušenost s plavbou. Nyní Suzuki tuto stávající vlajkovou rodinu (DF350A / 325A / 300B) vylepšila a vyvinula nové technologie, aby dosáhla dalšího pokroku a zároveň si udržela tento postoj. Společnost SUZUKI se bude i v budoucnu vyvíjet, aby zákazníkům poskytla pohodlnější život na vodě.
- VLASTNOSTI
- TEHNOLOGIE
- SPECIFIKACE


Kompresní poměr 12,0:1
Naším řešením, jak vyvinout 80 koní na litr u motoru V6 o výkonu 350 koní, bylo zvýšit kompresní poměr na 12,0:1, což je nejvyšší kompresní poměr, jaký kdy byl u přívěsného motoru použit. Abychom toho dosáhli bez klepání (typický problém v tomto poměru), vyvinuli jsme systémy pro míchání chladnějšího vzduchu s dobře rozprášeným palivem, abychom zajistili optimální podmínky pro úplné a kontrolované spalování.
PRVNÍ INTEGROVANÝ SYSTÉM ŘÍZENÍ SUZUKI
- pouze pro DF350AMD / 300BMD
- Čistší vzhled motoru po instalaci.
- Umožňuje instalaci na různé typy plavidel.
- K dispozici pro výšky zrcadla 508 cm (L), 635 cm (X) a 762 cm (XX).
- Kompatibilní s konvenčním typem.
Čistší vzhled motoru po instalaci
Integrovaný systém řízení umožňuje instalaci bez vnějšího tělesa řízení, mechanismus řízení je integrován do centrální jednotky v motoru, výsledkem je jednoduchý vzhled motorového prostoru a čistý povrch.
Instalace je možná na různé typy plavidel
Systém s integrovanou řídící jednotkou umožňuje připevnění na různé typy plavidel. Je to dáno tím, že taková konstrukce zabraňuje nárazům do rídícího mechanismu motoru a není třeba se obávat rušení mezi venkovními součástmi. Výkon zajišťuje i větší vzdálenost od hladiny vody.


Nová pokročilá převodovka
- Maximální rychlost je zvýšena o více než 2 %* se 4% zmenšením předního průmětu plochy převodovky.
- Vylepšená životnost a spolehlivost díky nižší teplotě převodového oleje.
- Množství oleje v převodovce bylo sníženo z 3,2 litru na 2,8 litru.
- Umožňuje výměnu oleje v převodovce pomocí čerpadla oleje bez zvednutí lodi.


Systém dvojitých přívodů vzduchu (Dual Louver)
Při vysokých rychlostech mohou být částice vody nasměrovány, zachyceny a odstraněny. Naši zkušení inženýři pracovali na uvedení této teorie do praxe zvýšením vstupního průtoku, aby se vodní pára přeměnila na částice, a navržením lopatek, které tyto částice zachycují a odklánějí od nasávaného proudu vzduchu.
Duální systém sání vzduchu je schopen zcela oddělit částice vody přítomné uvnitř krytu motoru. Systém přímého sání umožňuje motoru dosáhnout maximálního možného kompresního poměru 12,0:1 (DF350A), 10,5:1 (DF325A / DF300B), což přispívá ke zvýšení výstupního výkonu.

Duální vstřikovací systém
Vstřikování paliva dělá dvě věci, rozprašuje palivo a mimochodem ochlazuje válec, aby se snížilo klepání. Abychom dosáhli požadovaného výkonu, museli jsme do válce vstříknout 100 % paliva najednou, v přesný čas a pod přesným úhlem, abychom válec ochladili a umožnili spalování ve středu spalovacích komor. Nový systém duálního vstřikování využívající dva menší vstřikovače poskytl požadovanou přesnost a také zlepšenou atomizaci, čímž se zvýšil výkon bez způsobení klepání.
Dvojité vstřikovače zajišťují, že každý válec dostane vždy správné množství paliva ve správný čas, což motoru umožňuje dosáhnout maximálního výkonu a lepší účinnosti ve spotřebě.

Systém Suzuki se dvěma vrtulemi (Dual-Prop System)
Vývoj prvních protiběžných vrtulí Suzuki
Po vyřešení konstrukce motoru nastal čas přesunout se k pohonu. Při tvorbě teoretické části byly opět využity praktické zkušenosti. Po mnoha letech návrhů motorů Suzuki inženýři zjistili, že tvar podvodní části motoru a konstrukce vrtule mají zásadní vliv na výkon. Zvýšený výkon motoru vyžadoval větší převody, které jsou také rozměrově větší. Větší převody znamenaly větší pouzdro pro otáčení větších vrtulí. Větší trup vytvářel větší odpor ve vodě, což zpomalovalo loď a negativně ovlivňovalo vyšší výkon motoru. Po zvážení možností vznikl inovativní nápad: vytvořit dvě proti sobě se otáčející vrtule. Vrtule, otáčející se proti sobě, poskytovaly větší přilnavost pod vodou, a dvě vrtule rovnoměrně rozdělovaly točivý moment motoru. Tím byl snížen točivý moment na každou vrtuli, což umožnilo použití menšího průměru vrtulí. Menší průměr vrtulí znamenal, že podvodní část motoru mohla mít kompaktnější konstrukci. Aby se vrtule vzájemně nezasahovaly, byla vyvinuta speciální nová pryžová manžeta, která udržuje vrtule v bezpečné vzdálenosti od sebe.

DF325A – Jízda na 91 oktanový bezolovnatý benzín
Nová vlajková loď přívěsných motorů DF325A/DF300B je navržena pro provoz na 91oktanový bezolovnatý benzín. Jsou to první čtyřtaktní přívěsné motory s výkonem 300 a více než 300 koní na světě, které toho dosáhly.
Špičkový a inovativní DF325A je navržen tak, aby byl robustní, snadno použitelný a všestranný, což z něj činí ideální závěsný motor pro větší plavidla a všechny účely. Ať už svou loď používáte pro práci nebo zábavu, tento nejnovější motor Suzuki je ideální volbou, protože sdílí stejné revoluční technologie jako nedávno uvedený DF350A.
Konstrukce listů vrtule
Inženýři Suzuki také prováděli testy s různými kombinacemi počtu lopatek, byla přijata třílistá/třílistá varianta, která se ukázala jako optimální i na vodě. Tato kombinace umožnila nejen nejvyšší maximální rychlost, ale také neuvěřitelnou akceleraci, a to i při plném zatížení a ve vysokých otáčkách.
Vzhledem k tomu, že točivý moment motoru se přenáší přes 6 lopatek a ne tři, byly provedeny nezbytné změny tvaru lopatek a geometrie vrtule, aby se její konstrukce zdokonalila a posílila.
Dvojitý přívod vody
Chladicí systém motoru se spoléhá na vodu přiváděnou přes sání nízko ve spodní části motoru. Otvory jsou umístěny co nejdále od sebe a navrženy tak, aby umožňovaly nasávání dostatečného množství vody zejména při vysokých rychlostech. Hlavní otvor je umístěn před skříní převodovky a druhý otvor je těsně nad patou motoru, čímž bylo dosaženo nejlepších výsledků.
Zesílené částí pohonu
Dvojité šestilisté protiběžné vrtule poskytují vysoký tah. Tah je tak velký, že inženýři byli nuceni změnit materiál ozubeného kola a přidali tepelné zpracování pro protiběžné vrtule, aby vydržely zvýšený tah a setrvačné hmoty.
Lepší řízení, efektivita a rovnováha.
Typicky, když je použito více přívěsných motorů, je instalována kombinace standardních a protiběžných motorů. Selektivní rotace Suzuki, která je k dispozici u našich přívěsných motorů řady AP, eliminuje potřebu různých modelů, protože každý model lze snadno naprogramovat tak, aby běžel v obou směrech. Technologie protiběžné vrtule DF350A posouvá tento proces o krok dále, eliminuje točivý moment řízení a maximalizuje skutečný a přímý tah.
DF350AMD získal ocenění TOP PRODUKT časopisu Boating Industry
v roce 2023 (nejlepší produkt roku 2023)
Přední námořní časopis „Boating Industry Magazine“ z USA zařadil Suzuki DF350AMD/300BMD jako TOP PRODUKT v roce 2023 mezi dva nejinovativnější produkty v kategorii závěsných motorů.

DF350A získal v roce 2017 cenu NMMA Innovation Award
Ocenění IBEX Innovation Awards jsou nejprestižnější ocenění za námořní technologie, které se udělují novým produktům v námořním průmyslu, které demonstrují výrazné technologické inovace a přinášejí vynikající spotřebitelské výhody.
Při udělení ceny byly oceněny následující vlastnosti modelu DF350A:
- Největší objem motoru V6, 4,4 litru
- Systém Suzuki se dvěma vrtulemi (pro výjimečnou přilnavost a akceleraci)
- Přímé nasávání vzduchu a systém dvojitého vstřikování (pro dosažení vysokého stupně komprese a účinného spalování)
- Systém dvojitých přívodů vzduchu (pro účinné oddělení vzduchu a vody)
- Nízká spotřeba paliva
Toto je deváté ocenění za inovaci, které získaly přívěsné motory Suzuki, což potvrzuje naši sofistikovanou technologii. Osm z těchto ocenění bylo za čtyřtaktní závěsné motory, což je nejvíce pro jakéhokoli výrobce přívěsných motorů v této kategorii.

- VLASTNOSTI
- TEHNOLOGIE
- SPECIFIKACE