MECHANICKÁ ŘADA
VÝKONNÉ KOMPAKTNÍ MOTORY
DF30A / DF25A

Inženýři Suzuki vybavili nový řadový tříválec DF25A/DF30A některými z nejlepších technologií Suzuki, které jim dávají přednosti ve své třídě, které je staví před ostatní. Konstrukce lehkých závěsných motorů je již dlouho charakteristickým znakem Suzuki.
- VLASTNOSTI
- TECHNOLOGIE
- SPECIFIKACE


Systém vstřikování paliva nové generace (vstřikování paliva bez baterie)
Palivo je dodáváno s pomocí systému Suzuki Lean Burn Control a bezbateriovým systémem vstřikování paliva, který těmto závěsným motorům poskytuje pozoruhodná zlepšení spotřeby paliva při zachování vynikajícího výkonu.
První ve své třídě s válečkovými vahadly
Oba motory jsou prvními ve své třídě, které mají válečková vahadla snižující tření a využívají i přesazené klikové hřídele, což vede k hladšímu chodu a vyšší mechanické účinnosti.
LED indikátory monitorování motoru
LED monitorovací systém poskytuje na první pohled provozní stav motoru.
Nižší emise, efektivní provoz
Vysoce účinné čtyřtaktní technologie Suzuki produkují nižší emise, což umožňuje závěsným motorům jako DF25A/30A splňovat nejpřísnější světové emisní normy*1 včetně emisních norem EURO 1 (směrnice EU 2003/44EC )*2 a získaly i tříhvězdičkové hodnocení od California Air Resources Board (CARB).

- Dodržování emisních norem je specifické pro daný region.
- Emisní normy EU (výfukové plyny a hladiny hluku) stanovené Evropským parlamentem a Radou.
- Nejlehčí závěsné motory ve čtyřtaktní třídě motorů 18,4 kW (25 k)/22,1 kW (30 k)*3.
- Lean Burn Control a bezbateriové vstřikování paliva poskytují prvotřídní palivovou účinnost ve své třídě.
- První ve své třídě s válečkovými vahadly, která zajišťují hladší chod a snižují tření.
- Přesazený klikový hřídel nabízí hladší pohyb pístu pro vyšší provozní efektivitu.
- Přímé nasávání vzduchu a ventilace dodává motoru proudění chladnějšího vzduchu pro vyšší účinnost.
- Indikátory LED pro monitorování motoru vás informují o provozních podmínkách.
*3:Podle interních šetření z února 2014.
Nejlehčí závěsné motory ve své třídě jsou vybaveny technologií Suzuki
Nejlehčí ve třídě*4
Díky některým z nejlepších technologií Suzuki jsou DF25A/30A nejlehčími závěsnými motory dostupnými ve třídě čtyřtaktů s výkonem 18,4 kW (25 k)/22,1 kW (30 k). *4
*4:Podle interních šetření z února 2014
Nová generace systému vstřikování paliva (vstřikování paliva bez baterie)
Pozoruhodně kompaktní a lehký systém vstřikování paliva je navržen tak, aby se do těchto přívěsných motorů vešel, aniž by zbytečně přidával objem nebo hmotnost. A co víc, funguje bez baterie a přesto poskytuje rychlejší starty, hladší provoz a větší zrychlení za všech podmínek.
Systém Suzuki Lean Burn Control
Tento inteligentní systém řízení paliva předvídá potřeby paliva tím, že sleduje výkon motoru a provozní podmínky, aby do motoru dodal chudší palivovou směs. Výsledkem je pozoruhodné zlepšení spotřeby paliva.

Přímé sání a větrání krytu motoru
Nová konstrukce krytu motoru poskytuje systému přímého sání hladší a chladnější proudění vzduchu, což zvyšuje provozní účinnost motoru. To spolu s nově navrženým čističem vzduchu umožňuje vyšší výkon při malém zdvihovém objemu.

Otočný setrvačník pomáhá snižovat teploty uvnitř krytu motoru tím, že odvádí teplý vzduch ven z krytu zpětného rázu, vnitřního nasávání vzduchu a horního krytu motoru.

První ve třídě s válečkovými vahadly
Jedná se o první přívěsné motory ve svých třídách, které využívají váleček s vnitřními ložisky na povrchu vačky pro sací i výfukové ventily. Válec mění kontakt mezi vačkovým hřídelem a vahadlem z konvenčního posuvného pohybu na valivý pohyb snižující tření při provozu vahadla.

Přesazený klikový hřídel
Umístění klikového hřídele mírně mimo střed válce snižuje boční tlak na stěnu válce, když se píst ve válci pohybuje nahoru a dolů. Výsledkem je hladší pohyb pístu, který zlepšuje provozní efektivitu.

Easy Start Recoil
Vstřikování paliva umožňuje snazší starty, ale Suzuki jde ještě o krok dále a začleňuje do těchto přívěsných motorů velmi lehký startér se zpětným rázem. Easy Start Recoil Starter vyžaduje menší sílu tahu a umožňuje rychlé a snadné startování přívěsného motoru.

Indikátory LED monitorování motoru
Systém monitorování pomocí diod LED využívá tři diody LED, které vás informují o aktuálních provozních podmínkách. LED diody umístěné na dobře viditelném místě poskytují snadno pochopitelné monitorování na první pohled, takže si můžete užít příjemný zážitek z plavby.

Port pro proplachování motoru
Pro ochranu motoru před poškozením způsobeným solí, pískem a nečistotami, které se mohou usazovat v chladicím systému motoru, jsou přívěsné motory vybaveny snadno přístupným proplachovacím otvorem pro sladkou vodu. aby proplachování chladicího systému bylo co nejjednodušší a nejpohodlnější.

Antikorozní systém Suzuki

MODEL | DF30A |
---|---|
DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA mm | S:381, L:508 |
STARTOVACÍ SYSTÉM | Ruční |
VÁHA kg *5 | S:62, L:63 |
TYP MOTORU | OHC |
SYSTÉM DODÁVKY PALIVA | Bezbateriové vícebodové sekvenční elektronické vstřikování paliva |
POČET VÁLCŮ | 3 |
ZDVIHOVÝ OBJEM cm3 | 490 |
VRTÁNÍ × ZDVIH mm | 60,4 x 57,0 |
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW | 22.1 |
MAX. OTÁČKY ot/min | 5 300–6 300 |
ŘÍZENÍ | Pínou |
OLEJOVÁ NÁPLŇ lit. | 1,5 |
KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE lit. | 25 |
SYSTÉM ZAPALOVÁNÍ | Digitální CDI |
ALTERNÁTOR | 12V 14A |
MONTÁŽ MOTORU | Silentbloky |
METODA OŘÍZENÍ | Ruční trim a tilt |
PŘEVODOVÝ POMĚR | 2,09:1 |
ŘAZENÍ | F-N-R |
VÝFUK | Přes propeller |
VÝBĚR VRTULE (Stoupání) *6 Všechny vrtule jsou 3listého typu |
9″-15″ |
MODEL | DF25A | |
---|---|---|
DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA mm | S:381 | S:381, L:508 |
STARTOVACÍ SYSTÉM | Elektrický/ manuální | Manuální |
VÁHA kg *5 | S:65 | S:62, L:63 |
TYP MOTORU | OHC | |
SYSTÉM DODÁVKY PALIVA | Bezbateriové vícebodové sekvenční elektronické vstřikování paliva | |
POČET VÁLCŮ | 3 | |
ZDVIHOVÝ OBJEM cm3 | 490 | |
VRTÁNÍ × ZDVIH mm | 60,4 x 57,0 | |
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW | 18.4 | |
PROVOZNÍ ROZSAH PLNÉHO PLYNU ot/min | 5 000–6 000 | |
ŘÍZENÍ | Pínou | |
OLEJOVÁ NÁPLŇ lit. | 1,5 | |
KAPACITA PALIVOVÉ NÁDRŽE lit. | 25 | |
SYSTÉM ZAPALOVÁNÍ | Digitální CDI | |
ALTERNÁTOR | 12V 14A | |
MONTÁŽ MOTORU | SILENTBLOKY | |
METODA OŘÍZENÍ | Ruční trim a tilt | |
PŘEVODOVÝ POMĚR | 2,09:1 | |
ŘAZENÍ | F-N-R | |
VÝFUK | Přes propeller | |
VÝBĚR VRTULE (Stoupání) *6 Všechny vrtule jsou 3listého typu |
9″-15″ |
*5: Suchá hmotnost: nezahrnuje vrtuli a motorový olej
*6: Podrobnosti o vrtuli vám poskytne místní prodejce Suzuki
Vzhled, barvy a vybavení přívěsných motorů se mohou lišit podle trhu a třídy.
Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění.
*Výrobní údaje
- VLASTNOSTI
- TECHNOLOGIE
- SPECIFIKACE
DEALEŘI