MECHANICKÁ ŘADA
PŘENOSNÉ
DF20A / DF15A / DF9.9B

Lehké, kompaktní a výkonné naše přenosné přívěsné motory jsou vždy připraveny k akci.
- VLASTNOSTI
- TECHNOLOGIE
- SPECIFIKACE


Nízká spotřeba
DF20A, 15A a 9,9B si drží světové prvenství – jsou prvními bezbateriovými čtyřtakty s elektronickým vstřikováním paliva v každé z jejich výkonových tříd. Pomocí zcela nových součástí systému vstřikování paliva navržených jako menší a lehčí než ty, které byly nalezeny v jakémkoli předchozím systému, se konstruktérům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtaktní motor ve třídě 14,7 kW (20 k)/11,0 kW (15 k). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki do jejich konstrukce poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu.
Systém Lean Burn
Čtyřtakty Suzuki jsou právem proslulé svou spotřebou paliva a technologií, která vám umožní jít dále za méně peněz.
Existují ve variantě s elektrickým tiltem
Kromě modelů DF20A/15A/9.9B zahrnuje řada přenosných motorů Suzuki také čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s pínou – DF20ATH a 15ATH.

Čistší, efektivnější provoz
Suzuki využívá řadu svých pokročilých technologií k zajištění čistšího a efektivnějšího provozu, který je v souladu se Směrnicí o rekreačních plavidlech (RCD) – Směrnicí Evropského parlamentu a Rady 2003/44EC, a získalo tříhvězdičkové hodnocení od California Air. Rada pro zdroje (CARB).

- FUEL EFFICIENT
-
Světově první závěsné motory 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k) / 7,3 kW (9,9 k) navržené s technologií Lean Burn a bezbateriovým vstřikováním paliva
Špičková spotřeba paliva – Suzuki’s Lean Burn Control System
Systém Suzuki Lean Burn, který byl poprvé představen na našem DF90A/80A/70A, je inteligentní systém, který monitoruje výkon motoru a provozní podmínky, aby předvídal potřebu paliva a dodal do motoru chudší palivovou směs. Systém přináší pozoruhodná zlepšení spotřeby paliva v celém provozním rozsahu motoru. Tento systém se nachází na 14 modelech Suzuki od DF9.9B až po vlajkovou loď DF350A a poskytuje jachtařům špičkovou spotřebu paliva při všech provozních rychlostech.

- Data použitá v grafech byla získána prostřednictvím vnitřního testování společnosti Suzuki za jednotných podmínek. Výsledky se budou lišit v závislosti na provozních podmínkách (design lodi, velikost, hmotnost, počasí atd.)
- ve srovnání s původním DF90
Systém vstřikování paliva nové generace
Jedná se o první závěsné motory ve svých příslušných třídách, které nabízejí vstřikování paliva. Tým inženýrů DF20A/15A/9.9B odvedl neuvěřitelnou práci při návrhu závěsného motoru, aniž by přidal nepotřebný objem nebo hmotnost. Všechny nové komponenty, včetně řadového vysokotlakého palivového čerpadla, chladiče paliva, odlučovače par, vstřikovačů paliva a nového tělesa škrticí klapky, byly navrženy co nejkompaktnější a nejlehčí. Celý systém byl navržen tak, aby se vešel do co nejmenšího prostoru. Systém pracuje bez baterie, což je další novinka ve třídě 14,7 kW (20 k), 11,0 kW (15 k) a 7,3 kW (9,9 k). Zatímco systémy vstřikování paliva normálně vyžadují energii z baterie, aby zajistily rychlejší starty, hladší chod a větší akceleraci za všech podmínek, systém Suzuki Battery-Les to vše zvládne bez potřeby napájení z baterie.

Lehký & Kompaktní
Titul nejlehčího pro motory DF20A/15A ve své třídě je výsledkem kompletního přepracování, které se snaží vytvořit co nejmenší a nejlehčí díly, aniž by byla ohrožena integrita. Naši inženýři v tomto uspěli a dodali přívěsný motor, který i když je konfigurován se systémem naklápění, stále váží méně než jakýkoli jiný přívěsný motor ve třídě 4-taktů 14,7 kW (20 PS) / 11,0 kW (15 PS).

Snadné použití
Spolu s lepší spotřebou paliva nabízí vstřikování paliva také snazší a spolehlivější starty v téměř jakýchkoli provozních podmínkách nebo prostředí. Zatímco naše modely s karburátorem jsou jedny z nejlepších dostupných přívěsných motorů, vstřikování paliva zajišťuje těmto přívěsným motorům ještě hladší provoz se sníženými vibracemi.
Easy Start Recoil Starter
Tyto závěsné motory jsou vybaveny startéry speciálně navrženými pro velmi lehké zpětné rázy. Kombinace snadno tažného startéru se vstřikováním paliva činí startování výjimečně snadným pro téměř každého.

Antikorozní systém Suzuki
Suzuki chrání vnější část přívěsného motoru před škodlivou korozí vlastní speciálně formulovanou antikorozní úpravou. Aplikace povrchové úpravy přímo na hliníkový povrch přívěsného motoru umožňuje maximální přilnutí povrchové úpravy k povrchu pro zvýšení odolnosti a pomáhá chránit díly, které jsou neustále vystaveny slané vodě.

Modely s elektrickým tiltem
Řada přenosných modelů je nyní k dispozici se systémem elektrického naklápění, který zajišťuje plynulé naklápění přívěsného motoru. Systém nabízí větší pohodlí a vylepšené, jednodušší ovládání. (DF20AT/9,9BT, DF20ATH/15ATH)

MODEL | DF20A | |
---|---|---|
DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA mm | S: 381, L: 508 | S: 381, L: 508 |
START | Elektrický | Ruční |
HMOTNOST kg *1 | S: 48, L: 49 | S: 44, L: 45 |
TYP MOTORU | OHC | |
PALIVOVÝ SYSTÉM | Bezbateriové vícebodové sekvenční elektronické vstřikování | |
POČET VÁLCŮ | 2 | |
ZDVIHOVÝ OBJEM cm3 | 327 | |
VRTÁNÍ×ZDVIH mm | 60.4×57 | |
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW | 14.7 | |
MAXIMÁLNÍ OTÁČKY rpm | 5,300-6,300 | |
ŘÍZENÍ | Pínou | |
OLEJOVÁ NÁPLŇ Lit. | 1.0 | |
OBJEM NÁDRŽE Lit. | 12 | |
ZAPALOVÁNÍ | Digital CDI | |
ALTERNÁTOR | 12V 12A | 12V 6A |
ZAVĚŠENÍ MOTORU | SILENTBLOKY | |
TRIM | Ruční Trim a Tilt (Modely T, TH – elektrický) | |
PŘEVODOVÝ POMĚR | 2.08:1 | |
ŘAZENÍ | F-N-R | |
VÝFUK | Přes propeller | |
PROPELLER (Stoupání)*2 Všechny propellery jsou třílisté |
7″-12″ |
MODEL | DF15A | |
---|---|---|
DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA mm | S: 381, L: 508 | S: 381, L: 508 |
START | Elektrický | Ruční |
HMOTNOST kg *1 | S: 48, L: 49 | S: 44, L: 45 |
TYP MOTORU | OHC | |
PALIVOVÝ SYSTÉM | Bezbateriové vícebodové sekvenční elektronické vstřikování | |
POČET VÁLCŮ | 2 | |
ZDVIHOVÝ OBJEM cm3 | 327 | |
VRTÁNÍ × ZDVIH mm | 60.4×57 | |
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW | 11.0 | |
MAXIMÁLNÍ OTÁČKY rpm | 5,000-6,000 | |
ŘÍZENÍ | Pínou | |
OLEJOVÁ NÁPLŇ Lit. | 1.0 | |
OBJEM NÁDRŽE Lit. | 12 | |
ZAPALOVÁNÍ | Digitální CDI | |
ALTERNÁTOR | 12V 12A | 12V 6A |
ULOŽENÍ MOTORU | Silentbloky | |
TRIM | Ruční Trim and Tilt | |
PŘEVODOVÝ POMĚR | 2.08:1 | |
ŘAZENÍ | F-N-R | |
VÝFUK | Přes propeller | |
PROPELLER (Stoupání)*2 Všechny propellery jsou třílisté |
7″-12″ |
MODEL | DF9.9B |
---|---|
DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA mm | S: 381, L: 508 |
STARTOVÁNÍ | Ruční |
HMOTNOST kg *1 | S: 44, L: 45 |
TYP MOTORU | OHC |
PALIVOVÝ SYSTÉM | Bezbateriové vícebodové sekvenční elektronické vstřikování |
POČET VÁLCŮ | 2 |
ZDVIHOVÝ OBJEM cm3 | 327 |
VRTÁNÍ × ZDVIH mm | 60.4×57 |
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW | 7.3 |
MAXIMÁLNÍ OTÁČKY rpm | 4,700-5,700 |
ŘÍZENÍ | Pínou |
OLEJOVÁ NÁPLŇ Lit. | 1 |
OBJEM NÁDRŽE Lit. | 12 |
ZAPALOVÁNÍ | Digitální CDI |
ALTERNÁTOR | 12V 6A |
ULOŽENÍ MOTORU | Silentbloky |
TRIM | Ruční Trim and Tilt |
PŘEVODOVÝ POMĚR | 2.08:1 |
ŘAZENÍ | F-N-R |
VÝFUK | Přes propeller |
PROPELLER (Stoupání)*2 Všechny propellery jsou třílisté |
7″-12″ |
- Suchá hmotnost: Nezahrnuje propeller a motorový olej
- Podrobnosti o propelleru poptejte u svého dealera Suzuki
Vzhled, barvy a vybavení přívěsných motorů se mohou lišit podle trhu a třídy.
Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění.
* Výrobní údaje
- VLASTNOSTI
- TECHNOLOGIE
- SPECIFIKACE
DEALEŘI