DF20A / DF15A / DF9.9B

MECHANICKÁ ŘADA

PŘENOSNÉ

DF20A / DF15A / DF9.9B

DF20A/DF15A/DF9.9B

Lehké, kompaktní a výkonné naše přenosné přívěsné motory jsou vždy připraveny k akci.

Obrázek lodi s instalovaným motorem DF20A/DF15A/DF9.9B
Obrázek lodi s instalovaným motorem DF20A/DF15A/DF9.9B

Nízká spotřeba

DF20A, 15A a 9,9B si drží světové prvenství – jsou prvními bezbateriovými čtyřtakty s elektronickým vstřikováním paliva v každé z jejich výkonových tříd. Pomocí zcela nových součástí systému vstřikování paliva navržených jako menší a lehčí než ty, které byly nalezeny v jakémkoli předchozím systému, se konstruktérům Suzuki podařilo vytvořit nejlehčí čtyřtaktní motor ve třídě 14,7 kW (20 k)/11,0 kW (15 k). A přidáním osvědčené technologie Lean Burn Control od Suzuki do jejich konstrukce poskytují pozoruhodnou spotřebu paliva a snížené emise v celém svém provozním rozsahu.

Systém Lean Burn

Čtyřtakty Suzuki jsou právem proslulé svou spotřebou paliva a technologií, která vám umožní jít dále za méně peněz.

Existují ve variantě s elektrickým tiltem

Kromě modelů DF20A/15A/9.9B zahrnuje řada přenosných motorů Suzuki také čtyři modely s elektrickým naklápěním, kterými jsou modely s dálkovým ovládáním DF20AT a 9.9BT a modely s pínou – DF20ATH a 15ATH.

Obrázek motoru s elektrickým tiltem

Čistší, efektivnější provoz

Suzuki využívá řadu svých pokročilých technologií k zajištění čistšího a efektivnějšího provozu, který je v souladu se Směrnicí o rekreačních plavidlech (RCD) – Směrnicí Evropského parlamentu a Rady 2003/44EC, a získalo tříhvězdičkové hodnocení od California Air. Rada pro zdroje (CARB).

RCD EMISSIONS STANDARDS / ULTRA LOW EMISSION
FUEL EFFICIENT
  • LEAN BURN
  • BATTERY-LESS FUEL INJECTION

Světově první závěsné motory 14,7 kW (20 k) / 11,0 kW (15 k) / 7,3 kW (9,9 k) navržené s technologií Lean Burn a bezbateriovým vstřikováním paliva

Špičková spotřeba paliva – Suzuki’s Lean Burn Control System

Systém Suzuki Lean Burn, který byl poprvé představen na našem DF90A/80A/70A, je inteligentní systém, který monitoruje výkon motoru a provozní podmínky, aby předvídal potřebu paliva a dodal do motoru chudší palivovou směs. Systém přináší pozoruhodná zlepšení spotřeby paliva v celém provozním rozsahu motoru. Tento systém se nachází na 14 modelech Suzuki od DF9.9B až po vlajkovou loď DF350A a poskytuje jachtařům špičkovou spotřebu paliva při všech provozních rychlostech.

Schéma vynikající spotřeby paliva – systém řízení spalování Suzuki Lean Burn
Data použitá v grafech byla získána prostřednictvím vnitřního testování společnosti Suzuki za jednotných podmínek. Výsledky se budou lišit v závislosti na provozních podmínkách (design lodi, velikost, hmotnost, počasí atd.)
  • ve srovnání s původním DF90

Systém vstřikování paliva nové generace

Jedná se o první závěsné motory ve svých příslušných třídách, které nabízejí vstřikování paliva. Tým inženýrů DF20A/15A/9.9B odvedl neuvěřitelnou práci při návrhu závěsného motoru, aniž by přidal nepotřebný objem nebo hmotnost. Všechny nové komponenty, včetně řadového vysokotlakého palivového čerpadla, chladiče paliva, odlučovače par, vstřikovačů paliva a nového tělesa škrticí klapky, byly navrženy co nejkompaktnější a nejlehčí. Celý systém byl navržen tak, aby se vešel do co nejmenšího prostoru. Systém pracuje bez baterie, což je další novinka ve třídě 14,7 kW (20 k), 11,0 kW (15 k) a 7,3 kW (9,9 k). Zatímco systémy vstřikování paliva normálně vyžadují energii z baterie, aby zajistily rychlejší starty, hladší chod a větší akceleraci za všech podmínek, systém Suzuki Battery-Les to vše zvládne bez potřeby napájení z baterie.

Obrázek systému vstřikování paliva nové generace

Lehký & Kompaktní

Titul nejlehčího pro motory DF20A/15A ve své třídě je výsledkem kompletního přepracování, které se snaží vytvořit co nejmenší a nejlehčí díly, aniž by byla ohrožena integrita. Naši inženýři v tomto uspěli a dodali přívěsný motor, který i když je konfigurován se systémem naklápění, stále váží méně než jakýkoli jiný přívěsný motor ve třídě 4-taktů 14,7 kW (20 PS) / 11,0 kW (15 PS).

Diagram - lehký & kompaktní

Snadné použití

Spolu s lepší spotřebou paliva nabízí vstřikování paliva také snazší a spolehlivější starty v téměř jakýchkoli provozních podmínkách nebo prostředí. Zatímco naše modely s karburátorem jsou jedny z nejlepších dostupných přívěsných motorů, vstřikování paliva zajišťuje těmto přívěsným motorům ještě hladší provoz se sníženými vibracemi.

Easy Start Recoil Starter

Tyto závěsné motory jsou vybaveny startéry speciálně navrženými pro velmi lehké zpětné rázy. Kombinace snadno tažného startéru se vstřikováním paliva činí startování výjimečně snadným pro téměř každého.

Obrázek Easy Start Recoil Starter

Antikorozní systém Suzuki

Suzuki chrání vnější část přívěsného motoru před škodlivou korozí vlastní speciálně formulovanou antikorozní úpravou. Aplikace povrchové úpravy přímo na hliníkový povrch přívěsného motoru umožňuje maximální přilnutí povrchové úpravy k povrchu pro zvýšení odolnosti a pomáhá chránit díly, které jsou neustále vystaveny slané vodě.

Schéma antikorozního systému Suzuki

Modely s elektrickým tiltem

Řada přenosných modelů je nyní k dispozici se systémem elektrického naklápění, který zajišťuje plynulé naklápění přívěsného motoru. Systém nabízí větší pohodlí a vylepšené, jednodušší ovládání. (DF20AT/9,9BT, DF20ATH/15ATH)

Modely s elektrickým tiltem
MODEL DF20A
DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA mm S: 381, L: 508 S: 381, L: 508
START Elektrický Ruční
HMOTNOST kg *1 S: 48, L: 49 S: 44, L: 45
TYP MOTORU OHC
PALIVOVÝ SYSTÉM Bezbateriové vícebodové sekvenční elektronické vstřikování
POČET VÁLCŮ 2
ZDVIHOVÝ OBJEM cm3 327
VRTÁNÍ×ZDVIH mm 60.4×57
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW 14.7
MAXIMÁLNÍ OTÁČKY rpm 5,300-6,300
ŘÍZENÍ Pínou
OLEJOVÁ NÁPLŇ Lit. 1.0
OBJEM NÁDRŽE Lit. 12
ZAPALOVÁNÍ Digital CDI
ALTERNÁTOR 12V 12A 12V 6A
ZAVĚŠENÍ MOTORU SILENTBLOKY
TRIM Ruční Trim a Tilt (Modely T, TH – elektrický)
PŘEVODOVÝ POMĚR 2.08:1
ŘAZENÍ F-N-R
VÝFUK Přes propeller
PROPELLER (Stoupání)*2
Všechny propellery jsou třílisté
7″-12″
MODEL DF15A
DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA mm S: 381, L: 508 S: 381, L: 508
START Elektrický Ruční
HMOTNOST kg *1 S: 48, L: 49 S: 44, L: 45
TYP MOTORU OHC
PALIVOVÝ SYSTÉM Bezbateriové vícebodové sekvenční elektronické vstřikování
POČET VÁLCŮ 2
ZDVIHOVÝ OBJEM cm3 327
VRTÁNÍ × ZDVIH mm 60.4×57
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW 11.0
MAXIMÁLNÍ OTÁČKY rpm 5,000-6,000
ŘÍZENÍ Pínou
OLEJOVÁ NÁPLŇ Lit. 1.0
OBJEM NÁDRŽE Lit. 12
ZAPALOVÁNÍ Digitální CDI
ALTERNÁTOR 12V 12A 12V 6A
ULOŽENÍ MOTORU Silentbloky
TRIM Ruční Trim and Tilt
PŘEVODOVÝ POMĚR 2.08:1
ŘAZENÍ F-N-R
VÝFUK Přes propeller
PROPELLER (Stoupání)*2
Všechny propellery jsou třílisté
7″-12″
MODEL DF9.9B
DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA mm S: 381, L: 508
STARTOVÁNÍ Ruční
HMOTNOST kg *1 S: 44, L: 45
TYP MOTORU OHC
PALIVOVÝ SYSTÉM Bezbateriové vícebodové sekvenční elektronické vstřikování
POČET VÁLCŮ 2
ZDVIHOVÝ OBJEM cm3 327
VRTÁNÍ × ZDVIH mm 60.4×57
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW 7.3
MAXIMÁLNÍ OTÁČKY rpm 4,700-5,700
ŘÍZENÍ Pínou
OLEJOVÁ NÁPLŇ Lit. 1
OBJEM NÁDRŽE Lit. 12
ZAPALOVÁNÍ Digitální CDI
ALTERNÁTOR 12V 6A
ULOŽENÍ MOTORU Silentbloky
TRIM Ruční Trim and Tilt
PŘEVODOVÝ POMĚR 2.08:1
ŘAZENÍ F-N-R
VÝFUK Přes propeller
PROPELLER (Stoupání)*2
Všechny propellery jsou třílisté
7″-12″
  1. Suchá hmotnost: Nezahrnuje propeller a motorový olej
  2. Podrobnosti o propelleru poptejte u svého dealera Suzuki

Vzhled, barvy a vybavení přívěsných motorů se mohou lišit podle trhu a třídy.
Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění.
* Výrobní údaje

DEALEŘI

VÍCE