Použití šroubu s antikorozním povlakem obsahujícím zinek : zvýšená trvanlivost
VÝKON
Vysoký kompresní poměr
Pro dosažení optimalizované kombinace masky, portu a pístu byl tvar dílů simulován ve více než 1 000 kombinacích a poté důkladně testován s pečlivě vybranými díly.
Výhody
Dosažený kompresní poměr 10,6 přispívá k vysokému točivému momentu.
Posunutý hnací hřídel
Hlava motoru je umístěna blíže k přední části a těžiště přívěsného motoru je posunuto dopředu.
Výhody
Méně vibrací
Kompaktnější motor
Stabilní výkon řízení
Dvoustupňový převod
Tento systém, který zahrnuje posunutý hnací hřídel, má první stupeň převodu mezi klikovým hřídelem a hnacím hřídelem a druhý stupeň uvnitř převodové skříně.
Výhody
Vysoký točivý moment i při velkém zatížení.
Dostatečný výkon pro otáčení větší vrtule
Snadnost a pohodlí
Tichý provoz
Hluk sání je potlačen rezonátorem, díky němuž je hluk z vnějšího motoru tišší.
Výhody
Méně hluku, takže plavba je příjemnější.
Výstup alternátoru
Nově navržené větrání, které lépe ochlazuje cívky
Výhody
O 3 A lepší výkon alternátoru při volnoběžných otáčkách, který je vhodný pro lodě, které tráví hodně času trollingem.
EKOLOGIE A EKONOMIČNOST
Lean Burn Control System
Systém řízení chudého spalování dodává vhodné množství směsi paliva a vzduchu v závislosti na podmínkách plavby.
Výhody
Výrazné zlepšení spotřeby paliva ve všech rychlostech, zejména při cestovní rychlosti.
Díky úspornějšímu provozu se šetří palivo a snižují náklady na benzín.
Na základě údajů z testů Suzuki.
* Tyto údaje o palivu se mohou lišit v závislosti na podmínkách.
MODEL
DF140BG
DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA mm
L:508, X:635
STARTOVÁNÍ
Elektrické
HMOTNOST kg *1
L: 188, X: 192
TYP MOTORU
DOHC 16-Ventil
PALIVOVÝ SYSTÉM
Sekvenční vícebodové vstřikování paliva
POČET VÁLCŮ
4
ZDVIHOVÝ OBJEM cm3
2,045
KOMPRESNÍ POMĚR
10.6
VRTÁNÍ × ZDVIH mm
86 x 88
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW
103
MAXIMÁLNÍ OTÁČKY PŘI OTEVŘENÉ KLAPCE rpm
5,700-6,300
RÍZENÍ
Dálkové
KAPACITA OLEJOVÉ NÁPLNĚ Lit.
5.5
DOPORUČENÉ PALIVO
RON91 / AKI87
ALTERNÁTOR
20A/700rpm , 40A/6000rpm
ZAVĚŠENÍ MOTORU
Silentbloky
TRIM
Elektrický trim a tilt
PŘEVODOVÝ POMĚR
2.59:1
VOLBA PROPELLERU (Stoupání)
15″-25″(RR), 17″-23″(CR)
MODEL
DF115BG
DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA mm
L:508, X:635
STARTOVÁNÍ
Elektrické
HMOTNOST kg *1
L: 188, X: 192
TYP MOTORU
DOHC 16-Ventil
PALIVOVÝ SYSTÉM
Sekvenční vícebodové vstřikování paliva
POČET VÁLCŮ
4
ZDVIHOVÝ OBJEM cm3
2,045
KOMPRESNÍ POMĚR
10.6
VRTÁNÍ × ZDVIH mm
86 x 88
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW
103
MAXIMÁLNÍ OTÁČKY PŘI OTEVŘENÉ KLAPCE rpm
5,000-6,000
RÍZENÍ
Dálkové
KAPACITA OLEJOVÉ NÁPLNĚ Lit.
5.5
DOPORUČENÉ PALIVO
RON91 / AKI87
ALTERNÁTOR
20A/700rpm , 40A/6000rpm
ZAVĚŠENÍ MOTORU
Silentbloky
TRIM
Elektrický trim a tilt
PŘEVODOVÝ POMĚR
2.59:1
VOLBA PROPELLERU (Stoupání)
15″-25″(RR), 17″-23″(CR)
Vzhled, barvy a vybavení přívěsných motorů se mohou lišit v závislosti na trhu a třídě.
Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění.
*Výrobní údaje
VLASTNOSTI
VLASTNOSTI
TECHNOLOGIE
SPECIFIKACE
Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.Souhlasím