DF115BG/140BG

ŘADOVÉ ČTYŘVÁLCE 140-70HP

DF140BG / DF115BG

DF140BG/DF115BG

Spolehlivost a nízká spotřeba paliva jako u DF140A/115A + nejmodernější technologie.

Picture of boat using DF140BG / DF115BG
Picture of boat using DF140BG / DF115BG

Drive By Wire

  • Ovládání z dálkového ovladače je do přívěsu přenášeno elektrickým signálem, nikoli tradičními mechanickými ovládacími kabely.

Výhody

  • Plynulé řazení a chod páky
  • Snadné upevnění
  • Snižuje spotřebu
  • Luxusní provedení páky řazení
Picture of Drive By Wire

Snadná údržba

  • Navrženo pro snadnou údržbu ve prospěch zákazníků.

Výhody

  • Snadný přístup k olejovému filtru : lze vyměnit pouhým sejmutím horního krytu.
  • Lapač olejových skvrn : Kolem olejového filtru je přidána vanička pro zachycení oleje, který vytéká při výměně olejového filtru.
  • Ukazatel hladiny oleje : Možnost použití hadice Φ15 mm pro výměnu oleje
Diagram of Easy Maintenance1
Snadný přístup k olejovému filtru
Diagram of Easy Maintenance2
Zachycovač úniku oleje a ukazatel hladiny oleje

Vysoká odolnost

Vylepšená převodová skříň

  • Optimalizací průchodu převodového oleje vytváří otáčející se pastorek podtlak a napomáhá cirkulaci převodového oleje.

Výhody

  • Snižuje teplotu převodového oleje a přispívá ke zvýšení životnosti pastorku.
Diagram of High Durability1
Převodová skříň (pohled zespodu)
Diagram of High Durability2
Převodová skříň (boční pohled)

Dynamický a hladký design

Picture of Dynamic & Smooth Design
Picture of Dynamic & Smooth Design
ODOLNOST A SPOLEHLIVOST

*1 Dostupné s budíkem SMG4

VÝKON
  • OFFSET DRIVESHAFT
  • GEAR RATIO
SNADNOST A KOMFORT

*2 Dostupné s budíkem SMG nebo panelem pro Trolling

EKOLOGIE A EKONOMIČNOST
  • LEAN BURN CONTROL SYSTEM

ODOLNOST A SPOLEHLIVOST

Nově navržený systém sání vzduchu

  • Byla přezkoumána struktura přívodu vzduchu

Výhody

  • Vyšší výkon
  • Zvýšená schopnost odstraňovat vodu ze vzduchu nasávaného pod kapotáž
  • Snížení teploty nasávaného vzduchu
Diagram of Newly Designed Air Intake System

Přímé zapalování

  • Integruje zapalovací cívky do krytů zapalovacích svíček.

Výhody

  • Snižuje počet dílů a zjednodušuje systém zapojení.
  • Odstranění vysokonapěťového kabelu umožňuje efektivní generování jiskry v zapalování, což vede ke zlepšení účinnosti spalování.
Diagram of Direct Ignition

Systém detekce vody

  • Pomáhá chránit motor před vodou v palivu.
  • Použití většího palivového filtru než DF140A/115A
  • Optimalizovaná poloha palivového filtru

Výhody

  • Lze se vyhnout vodě v palivu
  • Zvýšená odolnost a spolehlivost
  • Snadná výměna palivového filtru
Diagram of Water Detecting System
Větší palivový filtr

Další funkce přispívající k odolnosti

  • Velkokapacitní palivové čerpadlo : Možnost montáže na různé druhy lodí
  • Optimalizovaná montážní poloha snímače O2 : Zvýšená odolnost
  • Použití šroubu s antikorozním povlakem obsahujícím zinek : zvýšená trvanlivost

VÝKON

Vysoký kompresní poměr

  • Pro dosažení optimalizované kombinace masky, portu a pístu byl tvar dílů simulován ve více než 1 000 kombinacích a poté důkladně testován s pečlivě vybranými díly.

Výhody

  • Dosažený kompresní poměr 10,6 přispívá k vysokému točivému momentu.
Diagram of High Compression Ratio

Posunutý hnací hřídel

  • Hlava motoru je umístěna blíže k přední části a těžiště přívěsného motoru je posunuto dopředu.

Výhody

  • Méně vibrací
  • Kompaktnější motor
  • Stabilní výkon řízení

Dvoustupňový převod

  • Tento systém, který zahrnuje posunutý hnací hřídel, má první stupeň převodu mezi klikovým hřídelem a hnacím hřídelem a druhý stupeň uvnitř převodové skříně.

Výhody

  • Vysoký točivý moment i při velkém zatížení.
  • Dostatečný výkon pro otáčení větší vrtule

Snadnost a pohodlí

Tichý provoz

  • Hluk sání je potlačen rezonátorem, díky němuž je hluk z vnějšího motoru tišší.

Výhody

  • Méně hluku, takže plavba je příjemnější.
Diagram of Quiet Operation

Výstup alternátoru

  • Nově navržené větrání, které lépe ochlazuje cívky

Výhody

  • O 3 A lepší výkon alternátoru při volnoběžných otáčkách, který je vhodný pro lodě, které tráví hodně času trollingem.
Diagram of Alternator Output

EKOLOGIE A EKONOMIČNOST

Lean Burn Control System

  • Systém řízení chudého spalování dodává vhodné množství směsi paliva a vzduchu v závislosti na podmínkách plavby.

Výhody

  • Výrazné zlepšení spotřeby paliva ve všech rychlostech, zejména při cestovní rychlosti.
  • Díky úspornějšímu provozu se šetří palivo a snižují náklady na benzín.
Diagram of Lean Burn Control System
Na základě údajů z testů Suzuki.
* Tyto údaje o palivu se mohou lišit v závislosti na podmínkách.
MODEL DF140BG
DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA mm L:508, X:635
STARTOVÁNÍ Elektrické
HMOTNOST kg *1 L: 188, X: 192
TYP MOTORU DOHC 16-Ventil
PALIVOVÝ SYSTÉM Sekvenční vícebodové vstřikování paliva
POČET VÁLCŮ 4
ZDVIHOVÝ OBJEM cm3 2,045
KOMPRESNÍ POMĚR 10.6
VRTÁNÍ × ZDVIH mm 86 x 88
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW 103
MAXIMÁLNÍ OTÁČKY PŘI OTEVŘENÉ KLAPCE rpm 5,700-6,300
RÍZENÍ Dálkové
KAPACITA OLEJOVÉ NÁPLNĚ Lit. 5.5
DOPORUČENÉ PALIVO RON91 / AKI87
ALTERNÁTOR 20A/700rpm , 40A/6000rpm
ZAVĚŠENÍ MOTORU Silentbloky
TRIM Elektrický trim a tilt
PŘEVODOVÝ POMĚR 2.59:1
VOLBA PROPELLERU (Stoupání) 15″-25″(RR), 17″-23″(CR)
MODEL DF115BG
DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA mm L:508, X:635
STARTOVÁNÍ Elektrické
HMOTNOST kg *1 L: 188, X: 192
TYP MOTORU DOHC 16-Ventil
PALIVOVÝ SYSTÉM Sekvenční vícebodové vstřikování paliva
POČET VÁLCŮ 4
ZDVIHOVÝ OBJEM cm3 2,045
KOMPRESNÍ POMĚR 10.6
VRTÁNÍ × ZDVIH mm 86 x 88
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW 103
MAXIMÁLNÍ OTÁČKY PŘI OTEVŘENÉ KLAPCE rpm 5,000-6,000
RÍZENÍ Dálkové
KAPACITA OLEJOVÉ NÁPLNĚ Lit. 5.5
DOPORUČENÉ PALIVO RON91 / AKI87
ALTERNÁTOR 20A/700rpm , 40A/6000rpm
ZAVĚŠENÍ MOTORU Silentbloky
TRIM Elektrický trim a tilt
PŘEVODOVÝ POMĚR 2.59:1
VOLBA PROPELLERU (Stoupání) 15″-25″(RR), 17″-23″(CR)

Vzhled, barvy a vybavení přívěsných motorů se mohou lišit v závislosti na trhu a třídě.
Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění.
*Výrobní údaje