MECHANICKÁ ŘADA
VÝKONNÉ KOMPAKTNÍ MOTORY
DF100B / DF90A / DF80A / DF70A

Nový standard ve čtyřtaktech od Suzuki.
- VLASTNOSTI
- TECHNOLOGIE
- SPECIFIKACE


Neuvěřitelně lehký, nejlehčí ve třídě
L:157kg, nejnižší hmotnost kategorii 100 HP motorů. (interní výzkum SUZUKI)

Kompaktní
- 100 HP z těla motoru DF90A
- Přesazený hnací hřídel pro kompaktní design
Největší redukční převod
2,59:1, největší redukční převodový poměr v třídě 100 HP. (interní výzkum SUZUKI)
Kompletní vybavení

Stylový vzhled
- Trojrozměrný znak S chrom
- Jediný motor v kategorii 100 HP dostupný v bílé barvě

SILNÝ
ODSAZENÝ HNACÍ HŘÍDEL
VYSVĚTLENÍ
Pohonná hlava motoru je umístěna blíže k přední části a posouvá těžiště přívěsného motoru dopředu.
VÝHODA
- Menší vibrace
- Kompaktnější motor
- Stabilní výkon řízení

DVOUSTUPŇOVÝ PŘEVOD
VYSVĚTLENÍ
Tento systém, který zahrnuje offsetový hnací hřídel, obsahuje redukci prvního stupně mezi klikovým hřídelem a hnacím hřídelem a redukci druhého stupně uvnitř převodovky. Tato konstrukce umožňuje větší převodový poměr, což umožňuje otáčet vrtulí o velkém průměru pro vysokou účinnost pohonu a zároveň poskytovat vyšší točivý moment.
VÝHODA
- Vysoká účinnost pohonu s vrtulí o velkém průměru.
- Výkonná navigace udržující rotaci vrtule i při větším zatížení.
- Obrovský výkon pro otáčení vrtulí o velkém průměru, který nabízí rychlou akceleraci.

ÚČINNOST PALIVA
LEAN BURN
VYSVĚTLENÍ
Systém Lean Burn Control System dodává správnou směs paliva a vzduchu v závislosti na podmínkách plavby.
VÝHODA
- Výrazné zlepšení spotřeby paliva ve všech rychlostních rozsazích, zejména při cestovní rychlosti.
- Náklady na palivo lze ušetřit díky lepší spotřebě paliva.

UŽIVATELSKY PŘÁTELSKÝ
Suzuki Easy Start System
Systém snadného startování Suzuki již nevyžaduje držení klíče, dokud motor nenastartuje. Nyní jednoduše otočte klíčkem a uvolněte jej a startér zůstane zapnutý, dokud motor nenaskočí.
Systém také obsahuje přesnější detekci válců, vstřikování paliva a ovládání zapalování, které zajišťují hladší a lepší starty, efektivnější spalování a větší spotřebu paliva, díky čemuž je přívěsný motor šetrnější k životnímu prostředí.
VYSOCE VÝKONNÉ FUNKCE
ZJEDNODUŠENÁ PŘEVODOVKA A VYSOCE ÚČINNÁ VRTULE
Spodní převodová skříň u všech čtyř přívěsných motorů využívá hydrodynamický design. Jak se noha motoru pohybuje vodou, její elegantní tvar snižuje odpor až o 36 % ve srovnání s konvenčními konstrukcemi, což přispívá k rychlejší akceleraci a vyšší rychlosti.
Díky silnému točivému momentu dodávanému s dvoustupňovou redukcí převodů Suzuki mohou tyto přívěsné motory otáčet vrtulí velkého průměru. Suzuki zkonstruovala novou vysoce účinnou vrtuli, která využívá tohoto točivého momentu k zajištění rychlejší akcelerace a vyšší maximální rychlosti.

SPOLEHLIVÉ
SAMONASTAVOVACÍ ROZVODOVÝ ŘETĚZ
VYSVĚTLENÍ
Rozvodový řetěz běží v olejové lázni, takže nikdy nepotřebuje mazání, a je vybaven automatickým hydraulickým napínákem, takže zůstává vždy správně nastaven.
VÝHODA
- Vyšší odolnost ve srovnání s rozvodovým řemenem.
- Bezúdržbové.

SYSTÉM DETEKCE VODY (TOTO ZAŘÍZENÍ JE POUZE PRO DF100B)
VYSVĚTLENÍ
Pomáhá chránit motor před vodou v palivu pomocí palivového filtru detekujícího vodu, který upozorní obsluhu vizuálními i zvukovými výstrahami, když je voda v palivu přítomna.
VÝHODA
- Může se vyhnout vodě v palivu, což může vést k problémům, jako je špatné spalování, nižší výkon a koroze.
PROTIKOROZNÍ POVRCHOVÁ ÚPRAVA SUZUKI
Při nanášení povrchové úpravy na slitinový povrch přívěsného motoru se naše speciálně vytvořená antikorozní povrchová úprava již dlouho používá jako účinná úprava proti korozi a nachází se na všech našich přívěsných motorech.

INOVATIVNÍ
SYSTÉM OMEZENÍ TILTU
VYSVĚTLENÍ
Systém omezení náklonu, který zabraňuje naklonění přívěsného motoru za určitý úhel.
VÝHODA
- Zabraňuje poškození lodi nebo přívěsného motoru v důsledku nadměrného naklánění přívěsného motoru.

SYSTÉM SUZUKI TROLL MODE (VOLITELNÉ VYBAVENÍ)
VYSVĚTLENÍ
Systém, který dokáže pohybovat lodí konstantní rychlostí.
VÝHODA
- Loď se může pohybovat konstantní rychlostí bez použití plynu.

DUÁLNÍ VÝPLACHOVÉ PORTY PRO MOTOR
V průběhu času mohou nahromaděné soli, písek a nečistoty omezit průtok v chladicím systému a způsobit poškození. Aby se zabránilo takovému usazování, jsou DF100B/90A/80A/70A vybaveny dvěma proplachovacími porty pro sladkou vodu, které výrazně usnadňují proplachování chladicího systému. S jedním portem umístěným na levé straně spodního krytu a druhým na předním panelu budete mít vždy snadný přístup k splachovacímu systému, ať už je loď ve vodě nebo mimo ni.

MODEL | DF100B |
---|---|
DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA mm | L: 508, X: 635 |
START | Elektrický |
HMOTNOST kg*1 | L: 157, X: 161 |
TYP MOTORU | DOHC 16-Ventil |
PALIVOVÝ SYSTÉM | Vícebodové sekvenční elektronické vstřikování paliva |
POČET VÁLCŮ | 4 |
ZDVIHOVÝ OBJEM cm3 | 1,502 |
VRTÁNÍ × ZDVIH mm | 75 x 85 |
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW | 73.6 |
MAXIMÁLNÍ OTÁČKY rpm | 5,700-6,300 |
ŘÍZENÍ | Dálkové |
OLEJOVÁ NÁPLŇ Lit. | 4.0 |
OBJEM NÁDRŽE Lit. | 25 (Volitelné příslušenství) |
ZAPALOVÁNÍ | Plně tranzistorové |
ALTERNÁTOR | 12V 27A |
ZAVĚŠENÍ MOTORU | Silentbloky |
TRIM | Elektrický Trim a Tilt |
PŘEVODOVÝ POMĚR | 2.59:1 |
ŘAZENÍ | F-N-R |
VÝFUK | Přes propeller |
OCHRANA SOUKOLÍ | Pryžová vložka v propelleru |
PROPELLER (Stoupání)*2 Všechny propellery jsou třílisté |
13″-23″ |
MODEL | DF90A |
---|---|
DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA mm | L: 508, X: 635 |
START | Elektrický |
HMOTNOST kg*1 | L: 156, X: 160 |
TYP MOTORU | DOHC 16-Ventil |
PALIVOVÝ SYSTÉM | Vícebodové sekvenční elektronické vstřikování paliva |
POČET VÁLCŮ | 4 |
ZDVIHOVÝ OBJEM cm3 | 1,502 |
VRTÁNÍ × ZDVIH mm | 75 x 85 |
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW | 66.2 |
MAXIMÁLNÍ OTÁČKY rpm | 5,300-6,300 |
ŘÍZENÍ | Dálkové |
OLEJOVÁ NÁPLŇ Lit. | 4.0 |
OBJEM NÁDRŽE Lit. | 25 (Volitelné příslušenství) |
ZAPALOVÁNÍ | Plně tranzistorové |
ALTERNÁTOR | 12V 27A |
ZAVĚŠENÍ MOTORU | Silentbloky |
TRIM | Elektrický Trim a Tilt |
PŘEVODOVÝ POMĚR | 2.59:1 |
ŘAZENÍ | F-N-R |
VÝFUK | Přes propeller |
OCHRANA SOUKOLÍ | Pryžová vložka v propelleru |
PROPELLER (Stoupání)*2 Všechny propellery jsou třílisté |
13″-23″ |
MODEL | DF80A |
---|---|
DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA mm | L: 508, X: 635 |
START | Elektrický |
HMOTNOST kg*1 | L: 156, X: 160 |
TYP MOTORU | DOHC 16-Ventil |
PALIVOVÝ SYSTÉM | Vícebodové sekvenční elektronické vstřikování paliva |
POČET VÁLCŮ | 4 |
ZDVIHOVÝ OBJEM cm3 | 1,502 |
VRTÁNÍ × ZDVIH mm | 75 x 85 |
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW | 58.8 |
MAXIMÁLNÍ OTÁČKY rpm | 5,300-6,300 |
ŘÍZENÍ | Dálkové |
OLEJOVÁ NÁPLŇ Lit. | 4.0 |
OBJEM NÁDRŽE Lit. | 25 (Volitelné příslušenství) |
ZAPALOVÁNÍ | Plně tranzistorové |
ALTERNÁTOR | 12V 27A |
ZAVĚŠENÍ MOTORU | Silentbloky |
TRIM | Elektrický Trim a Tilt |
PŘEVODOVÝ POMĚR | 2.59:1 |
ŘAZENÍ | F-N-R |
VÝFUK | Přes propeller |
OCHRANA SOUKOLÍ | Pryžová vložka v propelleru |
PROPELLER (Stoupání)*2 Všechny propellery jsou třílisté |
13″-23″ |
MODEL | DF70A |
---|---|
DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA mm | L: 508, X: 635 |
START | Elektrický |
HMOTNOST kg*1 | L: 156, X: 160 |
TYP MOTORU | DOHC 16-Ventil |
PALIVOVÝ SYSTÉM | Vícebodové sekvenční elektronické vstřikování paliva |
POČET VÁLCŮ | 4 |
ZDVIHOVÝ OBJEM cm3 | 1,502 |
VRTÁNÍ × ZDVIH mm | 75 x 85 |
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW | 51.5 |
MAXIMÁLNÍ OTÁČKY rpm | 5,000-6,000 |
ŘÍZENÍ | Dálkové |
OLEJOVÁ NÁPLŇ Lit. | 4.0 |
OBJEM NÁDRŽE Lit. | 25 (Volitelné příslušenství) |
ZAPALOVÁNÍ | Plně tranzistorové |
ALTERNÁTOR | 12V 27A |
ZAVĚŠENÍ MOTORU | Silentbloky |
TRIM | Elektrický Trim a Tilt |
PŘEVODOVÝ POMĚR | 2.59:1 |
ŘAZENÍ | F-N-R |
VÝFUK | Přes propeller |
OCHRANA SOUKOLÍ | Pryžová vložka v propelleru |
PROPELLER (Stoupání)*2 Všechny propellery jsou třílisté |
13″-23″ |
- Suchá hmotnost: Včetně kabelu baterie, bez vrtule a motorového oleje
- Podrobnosti o vrtuli vám poskytne místní prodejce
Vzhled, barvy a vybavení přívěsných motorů se mohou lišit podle trhu a třídy.
Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění.
*Výrobní údaje
- VLASTNOSTI
- TECHNOLOGIE
- SPECIFIKACE
DEALEŘI