DF100B / DF90A / DF80A / DF70A

MECHANICKÁ ŘADA

VÝKONNÉ KOMPAKTNÍ MOTORY

DF100B / DF90A / DF80A / DF70A

DF100B/DF90A/DF80A/DF70A

Nový standard ve čtyřtaktech od Suzuki.

Obrázek lodi používající DF100B/DF90A/DF80A/DF70A
Obrázek lodi používající DF100B/DF90A/DF80A/DF70A

Neuvěřitelně lehký, nejlehčí ve třídě

L:157kg, nejnižší hmotnost kategorii 100 HP motorů. (interní výzkum SUZUKI)

Obrázek ohromně lehkého, nejlehčího ve své třídě

Kompaktní

  • 100 HP z těla motoru DF90A
  • Přesazený hnací hřídel pro kompaktní design

Největší redukční převod

2,59:1, největší redukční převodový poměr v třídě 100 HP. (interní výzkum SUZUKI)

Kompletní vybavení

Schéma kompletního vybavení

Stylový vzhled

  • Trojrozměrný znak S chrom
  • Jediný motor v kategorii 100 HP dostupný v bílé barvě
Obrázek stylové formy
VÝKONNÉ
  • RYCHLÝ POMĚR
  • POSILOVANÝ HNACÍ HŘÍDEL
NÍZKÁ SPOTŘEBA
  • LEAN BURN
SPOLEHLIVÉ
  • SAMONASTAVOVACÍ ROZVODOVÝ ŘETĚZ
  • SYSTÉM DETEKCE VODY
INOVATIVNÍ
  • LIMIT NAKLONĚNÍ
  • SYSTÉM BEZKLÍČOVÉHO STARTU
  • REŽIM TROLL(VOLITELNÉ)

SILNÝ

ODSAZENÝ HNACÍ HŘÍDEL

VYSVĚTLENÍ

Pohonná hlava motoru je umístěna blíže k přední části a posouvá těžiště přívěsného motoru dopředu.

VÝHODA

  • Menší vibrace
  • Kompaktnější motor
  • Stabilní výkon řízení
Schéma OFFSET DRIVESHAFT

DVOUSTUPŇOVÝ PŘEVOD

VYSVĚTLENÍ

Tento systém, který zahrnuje offsetový hnací hřídel, obsahuje redukci prvního stupně mezi klikovým hřídelem a hnacím hřídelem a redukci druhého stupně uvnitř převodovky. Tato konstrukce umožňuje větší převodový poměr, což umožňuje otáčet vrtulí o velkém průměru pro vysokou účinnost pohonu a zároveň poskytovat vyšší točivý moment.

VÝHODA

  • Vysoká účinnost pohonu s vrtulí o velkém průměru.
  • Výkonná navigace udržující rotaci vrtule i při větším zatížení.
  • Obrovský výkon pro otáčení vrtulí o velkém průměru, který nabízí rychlou akceleraci.
Diagram 2-STUPŇOVÉ REDUKCE PŘEVODU

ÚČINNOST PALIVA

LEAN BURN

VYSVĚTLENÍ

Systém Lean Burn Control System dodává správnou směs paliva a vzduchu v závislosti na podmínkách plavby.

VÝHODA

  • Výrazné zlepšení spotřeby paliva ve všech rychlostních rozsazích, zejména při cestovní rychlosti.
  • Náklady na palivo lze ušetřit díky lepší spotřebě paliva.
LEAN BURN

UŽIVATELSKY PŘÁTELSKÝ

Suzuki Easy Start System

Systém snadného startování Suzuki již nevyžaduje držení klíče, dokud motor nenastartuje. Nyní jednoduše otočte klíčkem a uvolněte jej a startér zůstane zapnutý, dokud motor nenaskočí.
Systém také obsahuje přesnější detekci válců, vstřikování paliva a ovládání zapalování, které zajišťují hladší a lepší starty, efektivnější spalování a větší spotřebu paliva, díky čemuž je přívěsný motor šetrnější k životnímu prostředí.

VYSOCE VÝKONNÉ FUNKCE

ZJEDNODUŠENÁ PŘEVODOVKA A VYSOCE ÚČINNÁ VRTULE

Spodní převodová skříň u všech čtyř přívěsných motorů využívá hydrodynamický design. Jak se noha motoru pohybuje vodou, její elegantní tvar snižuje odpor až o 36 % ve srovnání s konvenčními konstrukcemi, což přispívá k rychlejší akceleraci a vyšší rychlosti.
Díky silnému točivému momentu dodávanému s dvoustupňovou redukcí převodů Suzuki mohou tyto přívěsné motory otáčet vrtulí velkého průměru. Suzuki zkonstruovala novou vysoce účinnou vrtuli, která využívá tohoto točivého momentu k zajištění rychlejší akcelerace a vyšší maximální rychlosti.

Obrázek STREAMLINE SKŘÍNĚ PŘEVODOVKY A VYSOCE ÚČINNÉ VRTULE

SPOLEHLIVÉ

SAMONASTAVOVACÍ ROZVODOVÝ ŘETĚZ

VYSVĚTLENÍ

Rozvodový řetěz běží v olejové lázni, takže nikdy nepotřebuje mazání, a je vybaven automatickým hydraulickým napínákem, takže zůstává vždy správně nastaven.

VÝHODA

  • Vyšší odolnost ve srovnání s rozvodovým řemenem.
  • Bezúdržbové.
Obrázek SAMONASTAVOVACÍHO ROZVODOVÉHO ŘETĚZU

SYSTÉM DETEKCE VODY (TOTO ZAŘÍZENÍ JE POUZE PRO DF100B)

VYSVĚTLENÍ

Pomáhá chránit motor před vodou v palivu pomocí palivového filtru detekujícího vodu, který upozorní obsluhu vizuálními i zvukovými výstrahami, když je voda v palivu přítomna.

VÝHODA

  • Může se vyhnout vodě v palivu, což může vést k problémům, jako je špatné spalování, nižší výkon a koroze.

PROTIKOROZNÍ POVRCHOVÁ ÚPRAVA SUZUKI

Při nanášení povrchové úpravy na slitinový povrch přívěsného motoru se naše speciálně vytvořená antikorozní povrchová úprava již dlouho používá jako účinná úprava proti korozi a nachází se na všech našich přívěsných motorech.

Diagram PROTIKOROZNÍ ÚPRAVY SUZUKI

INOVATIVNÍ

SYSTÉM OMEZENÍ TILTU

VYSVĚTLENÍ

Systém omezení náklonu, který zabraňuje naklonění přívěsného motoru za určitý úhel.

VÝHODA

  • Zabraňuje poškození lodi nebo přívěsného motoru v důsledku nadměrného naklánění přívěsného motoru.
Schéma SYSTÉMU LIMITY NÁKLONU

SYSTÉM SUZUKI TROLL MODE (VOLITELNÉ VYBAVENÍ)

VYSVĚTLENÍ

Systém, který dokáže pohybovat lodí konstantní rychlostí.

VÝHODA

  • Loď se může pohybovat konstantní rychlostí bez použití plynu.
Obrázek SUZUKI TROLL MODE SYSTEM (VOLITELNÉ VYBAVENÍ)

DUÁLNÍ VÝPLACHOVÉ PORTY PRO MOTOR

V průběhu času mohou nahromaděné soli, písek a nečistoty omezit průtok v chladicím systému a způsobit poškození. Aby se zabránilo takovému usazování, jsou DF100B/90A/80A/70A vybaveny dvěma proplachovacími porty pro sladkou vodu, které výrazně usnadňují proplachování chladicího systému. S jedním portem umístěným na levé straně spodního krytu a druhým na předním panelu budete mít vždy snadný přístup k splachovacímu systému, ať už je loď ve vodě nebo mimo ni.

Obrázek DUAL MOTOR FLUSH PORTS
MODEL DF100B
DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA mm L: 508, X: 635
START Elektrický
HMOTNOST kg*1 L: 157, X: 161
TYP MOTORU DOHC 16-Ventil
PALIVOVÝ SYSTÉM Vícebodové sekvenční elektronické vstřikování paliva
POČET VÁLCŮ 4
ZDVIHOVÝ OBJEM cm3 1,502
VRTÁNÍ × ZDVIH mm 75 x 85
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW 73.6
MAXIMÁLNÍ OTÁČKY rpm 5,700-6,300
ŘÍZENÍ Dálkové
OLEJOVÁ NÁPLŇ Lit. 4.0
OBJEM NÁDRŽE Lit. 25 (Volitelné příslušenství)
ZAPALOVÁNÍ Plně tranzistorové
ALTERNÁTOR 12V 27A
ZAVĚŠENÍ MOTORU Silentbloky
TRIM Elektrický Trim a Tilt
PŘEVODOVÝ POMĚR 2.59:1
ŘAZENÍ F-N-R
VÝFUK Přes propeller
OCHRANA SOUKOLÍ Pryžová vložka v propelleru
PROPELLER (Stoupání)*2
Všechny propellery jsou třílisté
13″-23″
MODEL DF90A
DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA mm L: 508, X: 635
START Elektrický
HMOTNOST kg*1 L: 156, X: 160
TYP MOTORU DOHC 16-Ventil
PALIVOVÝ SYSTÉM Vícebodové sekvenční elektronické vstřikování paliva
POČET VÁLCŮ 4
ZDVIHOVÝ OBJEM cm3 1,502
VRTÁNÍ × ZDVIH mm 75 x 85
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW 66.2
MAXIMÁLNÍ OTÁČKY rpm 5,300-6,300
ŘÍZENÍ Dálkové
OLEJOVÁ NÁPLŇ Lit. 4.0
OBJEM NÁDRŽE Lit. 25 (Volitelné příslušenství)
ZAPALOVÁNÍ Plně tranzistorové
ALTERNÁTOR 12V 27A
ZAVĚŠENÍ MOTORU Silentbloky
TRIM Elektrický Trim a Tilt
PŘEVODOVÝ POMĚR 2.59:1
ŘAZENÍ F-N-R
VÝFUK Přes propeller
OCHRANA SOUKOLÍ Pryžová vložka v propelleru
PROPELLER (Stoupání)*2
Všechny propellery jsou třílisté
13″-23″
MODEL DF80A
DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA mm L: 508, X: 635
START Elektrický
HMOTNOST kg*1 L: 156, X: 160
TYP MOTORU DOHC 16-Ventil
PALIVOVÝ SYSTÉM Vícebodové sekvenční elektronické vstřikování paliva
POČET VÁLCŮ 4
ZDVIHOVÝ OBJEM cm3 1,502
VRTÁNÍ × ZDVIH mm 75 x 85
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW 58.8
MAXIMÁLNÍ OTÁČKY rpm 5,300-6,300
ŘÍZENÍ Dálkové
OLEJOVÁ NÁPLŇ Lit. 4.0
OBJEM NÁDRŽE Lit. 25 (Volitelné příslušenství)
ZAPALOVÁNÍ Plně tranzistorové
ALTERNÁTOR 12V 27A
ZAVĚŠENÍ MOTORU Silentbloky
TRIM Elektrický Trim a Tilt
PŘEVODOVÝ POMĚR 2.59:1
ŘAZENÍ F-N-R
VÝFUK Přes propeller
OCHRANA SOUKOLÍ Pryžová vložka v propelleru
PROPELLER (Stoupání)*2
Všechny propellery jsou třílisté
13″-23″
MODEL DF70A
DOPORUČENÁ VÝŠKA ZRCADLA mm L: 508, X: 635
START Elektrický
HMOTNOST kg*1 L: 156, X: 160
TYP MOTORU DOHC 16-Ventil
PALIVOVÝ SYSTÉM Vícebodové sekvenční elektronické vstřikování paliva
POČET VÁLCŮ 4
ZDVIHOVÝ OBJEM cm3 1,502
VRTÁNÍ × ZDVIH mm 75 x 85
MAXIMÁLNÍ VÝKON kW 51.5
MAXIMÁLNÍ OTÁČKY rpm 5,000-6,000
ŘÍZENÍ Dálkové
OLEJOVÁ NÁPLŇ Lit. 4.0
OBJEM NÁDRŽE Lit. 25 (Volitelné příslušenství)
ZAPALOVÁNÍ Plně tranzistorové
ALTERNÁTOR 12V 27A
ZAVĚŠENÍ MOTORU Silentbloky
TRIM Elektrický Trim a Tilt
PŘEVODOVÝ POMĚR 2.59:1
ŘAZENÍ F-N-R
VÝFUK Přes propeller
OCHRANA SOUKOLÍ Pryžová vložka v propelleru
PROPELLER (Stoupání)*2
Všechny propellery jsou třílisté
13″-23″
  1. Suchá hmotnost: Včetně kabelu baterie, bez vrtule a motorového oleje
  2. Podrobnosti o vrtuli vám poskytne místní prodejce

Vzhled, barvy a vybavení přívěsných motorů se mohou lišit podle trhu a třídy.
Specifikace se mohou změnit bez předchozího upozornění.
*Výrobní údaje

DEALEŘI

VÍCE